قیمت Xbox Game Pass در حال افزایش است، چه چیزی باعث این امر می شود؟

بسیاری از بازیکنان دوست دارند کنسول بازی کنند، اما با اتفاقات اخیر که این شرکت قیمت بازی ها را افزایش می دهد، استفاده از آن ناخوشایند می شود. چرا قیمت Game Pass افزایش می یابد؟ در مقاله ما خواهید فهمید.

بهترین کاورهای بازی

قیمت ها چقدر افزایش یافت؟

خرده فروشان روسی مایکروسافت از افزایش گسترده قیمت اشتراک های Xbox Game Pass Ultimate خبر داده اند. قیمت ها با سرعت رعد و برق سر به فلک کشید. و مقدار آن قابل توجه است. اگر قبلاً می توانستید یک ماه Game Pass را با 200 روبل دریافت کنید، اکنون بعید است که پیشنهادی ارزانتر از 800-900 روبل پیدا کنید. بله فقط یک ماهه

چرا قیمت Game Pass در حال افزایش است؟

ممکن است تعجب کنید که چه چیزی باعث این امر شده است. با کمال تعجب، این خود مایکروسافت مقصر نیست. Publisher Electronic Arts قیمت اشتراک را افزایش داده است، اما فقط چند دلار. یا بهتر است بگوییم، باید فقط چند دلار افزایش می یافت. در برخی مناطق، مانند آرژانتین، قیمت ده برابر افزایش یافته است.

Ultimate Pass با تبدیل اشتراک های ارزان تر به اشتراک های گران تر به دست می آید. به طور خلاصه، اکنون خرید یک سال Game Pass برای شما حدود 810 هزار روبل هزینه دارد، که فکر نمی کنید پیشنهاد جذابی نیست؟ بازی‌های ویدیویی به ما یاد می‌دهند که سازگاری داشته باشیم.

بررسی