چرا مراد و بر اساس چه موادی از قانون جزایی فدراسیون روسیه زندانی شد؟

ما در مورد مراد صحبت خواهیم کرد که یک راننده تاکسی معمولی سختکوش را فریب داد. اسم واقعیش چیه؟ و چرا او به زندان افتاد، در این مقاله در مورد آن.

آوا مراد جنایتکار

در ماه جولای، او به قدری محبوب شد که وبلاگ نویسانی که می خواهند با او مصاحبه کنند، حاضرند مبلغ مناسبی را بپردازند. آیا این طبیعی است؟

نام واقعی مراد

مستندات

اطلاعاتی به دست آمده است که مراد اصلا مراد نیست، بلکه نام واقعی او رمضانوف اسراپیل ماگومدوویچ است که از سال 2008 تا 2012 به 4.5 سال رژیم عمومی طبق مواد 131، قسمت دوم و ماده 134 قانون مجازات اسلامی محکوم شده است. قانون جنایی فدراسیون روسیه.

رونوشت مقالاتی که مراد تحت آن زندانی شده بود

ماده 131 تجاوز به عنف را که منجر به ابتلای قربانی به بیماری مقاربتی می شود بیان می کند. ماده 4 قانون جزایی فدراسیون روسیه نیز رابطه جنسی و سایر اعمال جنسی با افراد زیر شانزده سال را به حبس از 10 تا 134 سال مجازات می کند. ما می توانیم برای مدت طولانی در مورد این صحبت کنیم، آیا او قاب شده بود یا اینکه آیا واقعاً جایی برای پدوفیلیا وجود دارد، حالا بیایید به آن نگاه کنیم.

آیا این یک تنظیم است یا یک واقعیت؟

دختران امروزی حاضرند به خاطر سود مالی دست به هر کاری بزنند، اما اینکه مجازاتی در کار بوده و او به خاطر این کارها گذرانده است، یک واقعیت است.

مهم نیست که اوضاع چگونه پیش رفت، این مرد با فریب دادن راننده تاکسی از روی پول، مرتکب عمل فاسدی شد و بسیاری از مردم مطمئن هستند که این یک عمل منفرد نبوده است. پس از وضعیت تاکسی، مراد مورد انتقاد عمومی قرار گرفت. نکته اصلی این است که این باید درسی برای همه کسانی باشد که می خواهند به صورت رایگان سوار شوند یا به سادگی شخصی را فریب دهند ، زیرا چنین اقداماتی بدون هیچ ردی نمی گذرد و در هر صورت مجازات خواهد بود.

فیلم کامل مراد افسانه ای که راننده تاکسی را فریب داد

بررسی

  • النا
    06.09.2023 11: 10

    من می خواستم ویدیوی زیر مقاله را تماشا کنم، اما فقط چند ثانیه طول کشید) شخصیت واقعاً ناخوشایند)

  • Дарья
    05.09.2023 20: 12

    یک مقاله بسیار آموزنده در مورد یک وبلاگ نویس مبتذل، موضوع مقاله دلسوزانه نیست

  • لنا
    05.09.2023 20: 26

    من کاملاً از این مقاله خوشحالم و خواندن آن را به همه توصیه می کنم! بسیار جالب!

  • گالینا
    05.09.2023 17: 58

    سایت بسیار باحالی است، همه چیز بسیار راحت است. گرافیک بازی ها بالاست! من آن را به همه پیشنهاد میکنم!

  • آلیس
    05.09.2023 15: 15

    مقاله بسیار جالبی در مورد مراد. از امثال او متنفرم...