گران و ترسناک: آیا ارزش دارد فرزند خود را به هاکی بفرستید؟

PPS در مورد آنچه برای بازی هاکی لازم است صحبت می کند.

هاکی ورزش ملی است. بسیاری از مردم خواب می بینند یا به سادگی می خواهند فرزندانشان بر روی یخ لگد بزنند، اما از کلیشه های شناخته شده می ترسند: کمبود مکان در مدارس و روابط دوستانه، تجهیزات بسیار گران، مربیان ناکافی و مشکلات درس خواندن. از این مطالب، از جمله از طریق مثال شخصی نویسنده، خواهید آموخت که اوضاع واقعاً چگونه است.

لباس فرم گرونه؟

فوتبال را "بازی میلیون ها" می نامند و این تعجب آور نیست - می توان آن را در همه جا، در هر چیزی و تقریباً در هر چیزی بازی کرد، که به طور مداوم ثابت می شود، به عنوان مثال، توسط کودکان در آفریقا، برخی از آنها، حتی با پا زدن به توپ در ابتدا پابرهنه بچسبانید، به بازیکنان قهرمانی برتر تبدیل شوید. و تجهیزات جدی برای بازی فوتبال هزینه زیادی ندارد. حداقل در مقایسه. برای تمرین در بخش هاکی به یونیفرم کامل نیاز دارید. چه چیزی را شامل می شود؟ بیایید تماشا کنیم.

برای یک بازیکن زمین، اینها البته اسکیت، کلاه ایمنی، محافظ ساق پا، شورت بازی، پوسته ای برای محافظت از کشاله ران، به اصطلاح پوسته یا "شانه ها"، پد آرنج، دستکش و محافظ گلو هستند، بدون آن. و همچنین بدون توری محافظ صورت، کودک روی یخ رها نمی شود.

باشگاه ها را فراموش نکنید، که باید چندین بار در فصل تعویض شوند (هر چه بازیکن بزرگتر شود، بیشتر اوقات) و لباس زیری که تجهیزات حفاظتی روی آن پوشیده می شود.

هنگام خرید لباس فرم، تفاوت های ظریف زیادی وجود دارد، از جمله سن. به عنوان مثال، اسکیت‌های کودکان معمولاً سفت‌تر از بزرگسالان هستند تا از پای هنوز ضعیف کودک بهتر ایمن و محافظت شود. بزرگسالان از محافظ گلو استفاده نمی کنند، اگرچه این عنصر به همراه پوسته ای که از کشاله ران محافظت می کند ارزان ترین است (حدود هزار روبل).

طبیعتاً مدل های حرفه ای و آماتوری تجهیزات وجود دارد و در بین اولی ها محدوده قیمت نیز زیاد است. اما، هر چه که می توان گفت، اگر می خواهید کودک خود را طوری بپوشانید که از محافظت با کیفیت و قابل اعتماد برخوردار باشد، باید حدود 50 هزار روبل بپردازید. و این بدون احتساب باشگاه‌هایی است که در طول فصل حداقل 10 هزار نفر دیگر را «بلند خواهند کرد».

اگر فرزند شما مطلقاً می‌خواهد دروازه‌بان شود، بودجه اعلام شده را فقط برای پد دروازه‌بانی و یک پنکیک با تله خرج می‌کنید. به طور کلی، تجهیزات دروازه‌بان لذت بسیار گران‌قیمتی است و هزینه کلی آن چندین برابر بیشتر از کیت بازیکن زمین است.

چگونه به مدرسه برسیم؟

بله، لباس های هاکی واقعا گران هستند و باید برای آنها پول خرج کنید، اما هنوز گزینه هایی وجود دارد. در بعضی جاها مدارس هاکی تجهیزاتی را ارائه می دهند که البته از همه جالب نیست و معمولاً دست دوم است.

در واقع، ثبت نام در یک تیم در حال حاضر مشکلی نیست، به خصوص در مورد شهرهای بزرگ. بهترین وضعیت در این زمینه البته در مسکو و منطقه مسکو است که ده ها مدرسه ورزشی جوانان و اصلاحات مختلف مدارس ذخیره المپیک در آن فعالیت می کنند.

کودکان در همه جا به صورت رایگان پذیرفته می شوند - هاکی یک پروژه اجتماعی است. و اگر فرزند خود را در سنین پایین (4-8 سال) بفرستید، ورود به تیم از ابتدا مشکلی نخواهد داشت.

هرچه کودک بزرگتر باشد، شرایط بیشتر می شود، اما این کاملا طبیعی است، اگرچه بخش های کافی وجود دارد که در 10 سالگی و بعد از آن پذیرفته می شوند، حساب کردن روی یک حرفه حرفه ای دشوار خواهد بود (اگر چنین باشد. یک هدف)، از آنجایی که در سن 10 سالگی، پایه فنی قبلاً گذاشته شده است.

با این حال، اگر در یک مدرسه هاکی پذیرفته شدید و حتی مثلاً یک یونیفرم به شما داده شود، خیلی زود است که خوشحال باشید که هیچ ضربه ای به کیف پول شما وارد نمی شود.

والدین معمولاً در چیزی شبیه به اتحادیه همکاری می کنند و هزینه های خاصی را متحمل می شود. به عنوان مثال، هزینه سازماندهی پخش مسابقات را می پردازد که در مسکو برای هر بازی حدود 4 هزار روبل هزینه دارد و این بزرگترین مورد نیست.

برای رشد هماهنگ، از جمله به صورت انفرادی، بازیکنان جوان هاکی نیاز به تغییر محیط در قالب اردوهای آماده سازی پیش فصل و مسابقات خارج از خانه دارند. اگر فکر می کنید که برنامه اجتماعی برای آموزش بازیکنان هاکی به کودکان به خوبی ایجاد شده است، ناامید خواهید شد - بدون بودجه والدین نمی توانید این کار را انجام دهید.

بلات وجود دارد؟

ورزش همیشه بازتابی از زندگی دولت است. اگر فساد در کشور باشد، در او وجود دارد. اگر در جایی دوستی وجود دارد، چه دلایلی وجود دارد که معتقدیم زندگی مدارس هاکی کودکان از آن خالی است؟

البته بعید است که این پدیده به خودی خود تأثیر مثبتی بر پیشرفت هاکی کودکان در روسیه داشته باشد، اما در اینجا نیز می توان جنبه های مثبتی را یافت.

اولاً، اگر کودکی واقعاً با استعداد باشد، شکستن آن برای او بسیار آسان‌تر از مثلاً در فوتبال است، که در آن انتقال از ورزش جوانان به بزرگسالان، ورزش حرفه‌ای بسیار ضعیف پیکربندی شده است، و در نهایت تقریباً همه چیز درست است. با ارتباط با نمایندگان و عوامل باشگاه تصمیم گیری می شود.

برای بازیکنان هاکی آسان تر است که در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرند، زیرا لیگ های جوانان زیادی وجود دارد که تیم ها به بازیکنان نیاز دارند و باشگاه های جدی شبکه ای دارند که استعدادها را از دوران کودکی ردیابی می کند و برای آنها رقابت می کند.

در پایان، همیشه می‌توانید به خارج از کشور بروید و در لیگ‌های دانش‌آموزی کانادا یا آمریکا تلاش کنید؛ خوشبختانه، افراد استخدام شده از آنجا در تمام طول سال در بازار روسیه کار می‌کنند.

در مورد بازیکنان هاکی به اصطلاح دزد ، به عنوان مثال ، در سالهایی که نویسنده در مدرسه کودکان و نوجوانان بود ، یکی در تیم او وجود داشت - پسر معاون یک شرکت دولتی جدی با پیشوند " Ros” به نام.

حمایت والدینش این بود که پسری که به طرز محسوسی نسبت به همسالان خود روی یخ پایین تر بود و استعداد خاصی در هاکی نداشت ، همیشه در ترکیب جای داشت ، اما در خط سوم بازی می کرد و روی یخ نمی رفت. در لحظات تعیین کننده

در همان زمان، به لطف او، کل تیم تجهیزات جدیدی با کیفیت مناسب دریافت کرد، آنها برای اردوهای آموزشی تابستانی در نزدیکی مسکو دستمزد دریافت کردند و حتی یک بار به یک تورنمنت بین المللی معتبر در جمهوری چک رفتیم، جایی که نه تنها در برابر آن بازی کردیم. تیم های محلی و اسلواکی، بلکه در مقابل آمریکایی ها و کانادایی ها.

بنابراین، همه چیز آنقدرها هم وحشتناک نیست، به خصوص در حال حاضر روسای مدارس، حداقل در منطقه پایتخت، به دقت نظارت می کنند که مربیان هیچ یک از بازیکنان خود را فشار ندهند و حتی در برخی تیم ها خواستار این هستند که زمان بازی برابر برای همه فراهم شود. پیوندها، صرف نظر از سطح آنها (و این یک واقعیت نیست که این خیلی درست است).

عدم کفایت مربیان و مشکلات درس خواندن؟

اگر هاکی را دنبال می‌کنید، نمی‌توانید از رسوایی‌های آکادمی کودکان اومسک آوانگارد که یکی از مربیان به دلیل رفتارش روی یخ با بچه‌ها اخراج شد و با چوب به قنداقشان زد و او را پرتاب کرد، نشنید. یخ، نشان می دهد که چه موقعیتی را باید بگیرید.

علاوه بر این، اکنون در مورد برکناری رئیس شعبه مسکو مدرسه اومسک، گنادی کردین، و همچنین به دلیل روش های کار با کودکان صحبت می کنیم.

برای درک، کوردین مردی است که نیکیتا کوچروف، نیکیتا گوسف و ایگور اوزیگانوف را بزرگ کرد.

او این کار را در همان مدرسه ای که نویسنده در آن درس می خواند و جلوی چشمانش انجام داد. در آن زمان، تک تک پدرها و مادران نیز به دلیل برخورد تندشان نسبت به کودکان، به طور دوره ای از مربی شکایت می کردند، اما در همان زمان، اکثریت والدین و خود بازیکنان برای مربی ایستادند، تیم به معنای واقعی کلمه همه رقبا را پاره کرد. و در نهایت نتیجه بسیار بالایی در پیشرفت بازیکنان هاکی به ارمغان آورد.

بله، همه مربیان با فرزندان شما همدلی نمی کنند، اما، اولا، اکنون تقریباً در همه جا برای جلوگیری از افراط و تفریط، تمام تمرینات با دوربین فیلمبرداری فیلمبرداری می شود، و ثانیا، هاکی یک ورزش شجاعانه است که در آن لازم نیست ذرات گرد و غبار را پاک کنید. از بچه ها

احتمال ملاقات با یک متخصص واقعاً ناکافی که می تواند باعث آسیب جسمی یا روانی شود چقدر است؟ بالاتر از مدرسه متوسطه نیست.

به هر حال، مشکلات مطالعاتی بازیکنان هاکی جوان در 100٪ موارد در زمینه تربیت و جو آنها در خانواده نهفته است. خود هاکی اگرچه زمان بر است، اما به گونه ای طراحی شده است که در رشد هماهنگ فرد اختلال ایجاد می کند.

اگر دخترم بخواهد هاکی بازی کند چه؟

مشکلی نیست علاوه بر این، سیستم آموزشی تا حد امکان مطلوب برای توسعه مهارت های هاکی دختران طراحی شده است.

در سنین پایین، زمانی که از نظر پارامترهای فیزیکی همتراز پسرها یا حتی جلوتر از پسرها هستند، در مقابل آنها تمرین و بازی می کنند. لازم نیست نگران سرسختی باشید، زیرا تکنیک های قدرت در ابتدا ممنوع است و دختران در تیم هایی قرار می گیرند که پسران یک یا دو سال از خودشان کوچکتر هستند.

بنابراین در سال های اول، دختران اغلب رهبران و گلزنان تیم های خود هستند و سپس، اگر هنوز تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند، به باشگاه های تخصصی بانوان ختم می شوند.

یافته ها

فرستادن کودک به هاکی واقعاً به معنای آسیب خاصی به کیف پول است و در اینجا همه آزادند که خودشان تصمیم بگیرند، اما هنوز نمی توانید برای فرزندان خود پول خرج نکنید و این فعالیت شخصیت را می سازد و بدن را توسعه می دهد.

اگر فرزندتان علاقه ای نداشته باشد، نیازی به اجبار آموزش هاکی به او نیست - در این صورت نتیجه مطلوب (عمدتا توسط والدین) به سادگی به دست نمی آید. اما اگر پسر یا حتی دختر شما می‌خواهد با چوب دست و پا کند، نترسید، این یک سرگرمی عالی است.

بررسی