"اگر هنوز زنده هستید، ژیمناستیک انجام دهید!": نحوه انجام تمرینات در صبح

اگر صبح‌هایتان برای مدت طولانی خوب نبوده است، سعی کنید نه تنها تلفن و تبلت‌تان، بلکه خودتان را قبل از خروج از خانه شارژ کنید. #ProstoProSport نحوه انجام تمرینات را در صبح می گوید.

فواید ورزش صبحگاهی

اگر به میراث فرهنگی و تبلیغی رجوع کنیم، برای اینکه چرا ورزش صبحگاهی لازم است، توضیحات زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، کاملاً مشخص: "هر روز صبح ورزش کنید - سلامتی شما مرتب خواهد بود!" خوب، یا به طور کلی تر: "هدف تربیت بدنی این است که سالم و خوش اندام باشید!" یا در نهایت: «حتی آب هم زیر سنگی دراز نمی‌رود»، اما این مربوط به دوش صبحگاهی است.

در قیاس با گرم کردن موتور خودرو، شارژ، فعال کردن تمام عملکردهای بدن است. ورزش صبحگاهی مغز را بیدار می کند، سیستم عصبی را بسیج می کند، کار حواس را فعال می کند: دستگاه بینایی، شنوایی و دهلیزی، گردش خون را در سراسر بدن بهبود می بخشد، فرآیندهای متابولیک، کار عضله قلب و سیستم تنفسی را فعال می کند.

تنها در عرض 10-15 دقیقه، از یک موجود خواب آلود، شکسته، محروم از خواب، غمگین فرصتی برای تبدیل شدن به یک انسان شاد و توانا وجود دارد که آماده است برای خود، خانواده و جامعه مفید باشد.

خوب، به عنوان یک امتیاز، اگر هر روز تمرین انجام دهید، می توانید در ماه اول 2-3 کیلوگرم وزن کم کنید.

ولادیمیر ویسوتسکی در مورد تمرینات صبحگاهی می خواند

نحوه انجام تمرینات در صبح

بیشتر مردم بهانه می‌آورند که صبح‌ها وقت ندارند ورزش کنند، اما پیدا کردن چند ده دقیقه آنقدرها هم که به نظر می‌رسد سخت نیست. برای انجام این کار، به عنوان مثال، کافی است در شب هر آنچه را که برای روز کاری بعد نیاز دارید جمع آوری کنید و تمام لباس های خود را آماده کنید.

شما نباید بلافاصله پس از به صدا درآمدن زنگ هشدار از رختخواب بلند شوید و دمبل را بگیرید. ورزش یک تمرین ورزشی نیست، ورزش شدید در صبح توصیه نمی شود. هدف از ورزش این است که به شما کمک کند تا از خواب بیدار شوید و به بدن خود برای کل روز آینده انرژی دهید.

تمام حرکات باید با سرعت آرام و با ضربان قلب کم انجام شود. تمرین باید شامل گرم کردن (2-3 دقیقه)، بخش اصلی (8-10 دقیقه) و پایان (2-3 دقیقه) باشد. می توانید مجموعه مناسبی از تمرینات صبحگاهی را در اینترنت انتخاب کنید یا از بین تمرینات مناسب برنامه خود را بسازید.

10 ویدیو از تمرینات صبحگاهی

چگونه ورزش های صبحگاهی انجام دهیم؟ یافتن ویدیوهایی با مشاوره از کارشناسان آسان است. سریع یا آهسته، ایستاده یا دراز کشیده، در سکوت یا با موسیقی، تنها یا با کودکان - فقط شما تصمیم می گیرید. در اینجا چند نمونه وجود دارد که نشان می دهد مجموعه ورزش صبحگاهی چقدر می تواند متفاوت باشد.

ژیمناستیک پدربزرگ و مادربزرگ ما، به صدا گوش دهید و دستورالعمل ها را دنبال کنید

ژیمناستیک بهداشتی

یک مجموعه جهانی دیگر برای همه

مجموعه ای از تمرینات برای ورزش صبحگاهی

ورزش برای دختران

شارژ چندگانه: Smeshariki مجموعه ای از تمرینات را با Krosh ارائه می دهد

تمرینات صبحگاهی از Smeshariki

شارژ برای افراد بالای 40 سال

شارژ برای افراد بالای 40 سال

اگر نمی خواهید خودتان ورزش کنید، تمرینات را برای گربه انجام دهید

ژیمناستیک برای گربه

هک زندگی

گاهی اوقات می توانید به خودتان اجازه دهید که تنبل شوید و بدون ورزش مغزتان را بیدار کنید.

متن هر زبانه بلند را پرینت بگیرید و سپس در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید، می توانید در حالی که بیدار هستید با صدای بلند بخوانید:

"پنجشنبه چهارم، ساعت چهار و ربع، کنترل کننده ترافیک لیگوریا در لیگوریا تنظیم می کرد، اما سی و سه کشتی سوار شدند، مانور دادند، اما هرگز موفق نشدند، و سپس پروتکل مربوط به پروتکل توسط پروتکل به عنوان ثبت شد. کنترل‌کننده ترافیک لیگوریایی مصاحبه‌شده گویا بود، اما واضح نبود، گزارش داد، و به‌طوری‌که در مورد آب و هوای مرطوب گزارش داد، به‌طوری که این حادثه به مدعی سابقه قضایی تبدیل نشد، کنترل‌کننده ترافیک لیگوریایی در قسطنطنیه غیرقانونی سازگار شد، جایی که خنده‌های خنده‌ای در آن شنیده می‌شد. خندید و خطاب به ترکی که با پیپ سنگ سیاه شده بود فریاد زد: «سیگار نکش، ترک، پیپ، بهتر بخر.» یک انبوه قله، بهتر است یک انبوه قله بخری، وگرنه بمب افکن از براندبورگ می آید و او را با بمب بمباران می کند، زیرا یکی با پوزه سیاه نیمی از حیاط او را با پوزه اش کنده، کنده و کنده کند!»

شاید بلند شدن و انجام ورزش راحت تر باشد؟

بررسی