دشنام های کریستیانو رونالدو: سه ترفند که همه می توانند بر آنها مسلط شوند

شما می توانید بی وقفه فانتزی های رونالدو را تماشا کنید. در فوتبال مدرن، به ندرت کسی بهتر از پرتغالی ها توپ را کنترل می کند. شاید فقط نیمار بتواند با او مقایسه کند. از قهرمانان گذشته، جادوگران نیجریه و برزیلی بلافاصله به ذهن می رسند - جی جی اوکوچا و رونالدینیو.

حتی تجسم های رونالدو هم از نظر زیبایی و ظرافت از ترفندهای آنها پایین تر است. اما این باعث نمی‌شود که آنها کمتر سرد باشند. هر پسری در هر حیاطی سعی می کند از بت خود تقلید کند. قبلا این مشکل ساز بود. اکنون می توانید به سادگی عبارت "آموزش تظاهرات رونالدو" را در نوار جستجو تایپ کنید و سپس طبق دستورات ایلیچ عمل کنید - مطالعه کنید، مطالعه کنید و دوباره مطالعه کنید.

برای کسانی که نمی‌خواهند ویدیویی را جستجو کنند، تظاهرات رونالدو را نشان می‌دهیم. این انتخاب شامل سه مورد از معروف‌ترین و با تمایل به انجام آسان ترفندها است.

«گام به جلو یا "پدالادا"

لیونل مسی برای موفقیت در دریبل کردن از جثه و سرعت کوچک خود استفاده می کند، کریستیانو رونالدو از فانتزی استفاده می کند. معروف ترین آنها در انگلیسی "Step Over" و در اسپانیایی "Pedalada" نام دارد. ترفند این است که با سرعت از روی توپ عبور کنید تا پرتابه بدون تماس مستقیم حرکت کند. این مدافع را گیج می کند و او متوجه نمی شود که مهاجم به کدام سمت او بازی می دهد.

برای مؤثر بودن چنین ظاهری، قدم زدن باید همیشه با پای کار شروع شود و با تعداد حرکات زیاده روی نکنید. تیز بودن و غافلگیری نیز مهم است تا حریف فرصتی برای جابجایی مرکز ثقل نداشته باشد. برای مبتدیان، البته، هیچ چیز در اولین بار با سرعت درست نمی شود. بنابراین در حین تمرین، ترفند باید در حالت ایستا تمرین شود.

«برش رونالدو"

درست همانطور که "رولت مارسی" به شکل ظاهری زیدان تبدیل شد، اگرچه زین الدین اولین نفری نبود که آن را اجرا کرد، به همین دلیل این نمایش نسبتاً قدیمی اکنون نام پرتغالی را بر خود دارد، زیرا او آن را به کمال رساند. لیگ قهرمانان هنوز اینها را به یاد دارد شیطنت های رونالدو 2015 سال به ویژه در آنها غنی بود. کریستیانو همچنین از "چاپ" در مسابقات با باشگاه فعلی خود یوونتوس استفاده کرد. ماهیت این ترفند این است که با روی هم زدن پاهای خود توپ را با پاشنه در جهت مخالف حریف پرتاب کنید. پای بدون توپ همیشه جلو است.

آموزش را می توان به دو مرحله تقسیم کرد. ابتدا سعی کنید در حالت ایستا تظاهر کنید، به سادگی پای ضعیف و غیرفعال خود را روی توپ حرکت دهید و از داخل پای قوی خود برای فشار دادن آن به طرفین استفاده کنید. سپس شروع به تمرین همان چیزی کنید، اما در حرکت.

«رابونا"

این تظاهر به خاطر عنصری از تانگو آرژانتینی نامگذاری شده است. انجام آن بسیار ساده است، اما معمولاً بی اثر است. بازیکن پای قوی خود را پشت پای ضعیف خود قرار می دهد و با یک حرکت حداقلی با انگشت پا به توپ ضربه می زند. برای اینکه فانتزی بهتر عمل کند باید پای ضعیف را از زانو خم کرد و پاشنه آن را از روی زمین بلند کرد.

بررسی