دعواهای خونین و عروسی لزبین ها: داستان جسیکا آندراد

رویداد اصلی شب در UFC Fight Night 157 مبارزه تایتل بین قهرمان جدید جسیکا آندراد و ونلی چانگ خواهد بود. اگر بیوگرافی یک برزیلی را بسوزانید، عملاً هیچ شکی در مورد موفقیت وجود ندارد.

UFC 247 در ماه مه یک قهرمان کاریزماتیک و سرزنده دیگر به ما داد. رز ناماجوناس، اگرچه بیش از یک سال از آخرین دفاعش نبرد نکرده بود، اما از نظر برخی، محبوب ترین او محسوب می شد. تحلیلگران توانایی او را برای نزدیک شدن به حریفش و عمل از راه دور ستایش کردند - روشنفکر اصلی در بخش زنان UFC می‌توانست قدرت خود را حتی پس از خرابی نشان دهد.

آندراده نماینده لیگ دیگری است. این دختر ورزشکار از قدرت بدنی خود به خوبی استفاده می کند و تنها در سال گذشته چندین رکورد UFC را به ثبت رسانده است: به عنوان مثال، در تعداد دفعات در هر مبارزه. این برزیلی همچنین اولین ناک اوت یک پانچ در تاریخ وزن کاه زنان را به ثمر رساند و کارولینا کوالکیویچ را کشت.

در عین حال ، تصویر یک ورزشکار فوق العاده قوی و انعطاف پذیر به هیچ وجه با شخصیت "دنیوی" جسیکا مطابقت ندارد. بنابراین، درست قبل از مبارزه با Namajunas، او تصمیم گرفت به حریف خود یک هدیه غیر منتظره بدهد.

روز بعد معلوم شد که اوضاع کمی کمتر عاشقانه بود. ابتدا آندراد ضربات کوبنده حریف خود را برای یک راند کامل تحمل کرد و سپس قهرمان را به معنای واقعی کلمه به زمین کوبید و شاید از اولین اشتباه جدی خود استفاده کرد.

این تمام چیزی است که باید در مورد توانایی مبارزه آندراد بدانید. او فوق العاده قدرتمند، قوی است و می داند چگونه از ضربات حریفانش استفاده کند. این برزیلی با برتری خود در "فیزیک" همه فناوران را می کشد و به نظر می رسد آماده است تا برای مدت طولانی در عنوان قهرمانی جای بگیرد.

جسیکا بیش از 100% به پیروزی فردا خود اطمینان دارد و به بینندگان توصیه می کند که در حین مبارزه پلک نزنند. و او در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای آینده است - او تمایل خود را برای مبارزه با والنتینا شوچنکو اعلام کرد و آماده است در صورت پیروزی با Joanne Jedrzejczyk ملاقات کند.

اما همه چیز خیلی ساده شروع شد. آندراده تمام دوران کودکی خود را در مزرعه والدین کشاورزش در برزیل گذراند و از سن 14 سالگی با ماهی کار می کرد و برای داروخانه ها دارو می داد. رویای او برای تبدیل شدن به یک بازیکن فوتبال حرفه ای توسط مادر و پدرش خنثی شد - علیرغم دعوت از باشگاه از سائوپائولو، آنها جسیکا را از نقل مکان منع کردند. در فوتبال مجبور شدم به جودو و سپس به جیو جیتسو روی بیاورم.

سپس، در سال 2011، آندراد اولین مبارزات حرفه ای خود را برگزار کرد؛ در ده اول، برزیلی هشت پیروزی از جمله بر دودا یانکوویچ باتجربه به دست آورد. قابل توجه است که اولین سفر خارجی جسیکا به روسیه، به ویژه روستوف-آن-دون، بود، جایی که به عنوان بخشی از ProFC 47: روسیه در مقابل. اروپا او میلانا دودیوا را شکست داد.

آندراد مبارزه بعدی خود را در UFC انجام داد - او اکنون رکورد بیشترین مبارزه در لیگ را در بین دختران دارد. جسیکا که با گذشت زمان به حداقل وزن کاهش یافته است، چهار پیروزی زیبا متوالی به دست آورد و آماده است تا فردا به روند خود ادامه دهد.

دیگر کسی را شگفت زده نمی کند که یک قهرمانی دیگر توسط یک لزبین به دست بیاید. طرفداران آماده شوخی در مورد ظاهر نوعی لابی هستند؛ تنها چیزی که باقی می ماند این است که کمربند را از والنتینا شوچنکو بگیرند، کاری که در تئوری به زودی می تواند توسط شماره سوم رتبه بندی Liz Carmouche انجام شود.

در ادامه موضوع، می توان یک واقعیت جالب دیگر را یادآور شد: این لیز کارموچ و جسیکا آندراد در سال 2013 بودند که در اولین مبارزه بین دو لزبین در UFC شرکت کردند. حالا این هیچ کس را شگفت زده نمی کند، اما شش سال پیش زن برزیلی در این مورد کاملا آرام صحبت کرد: "من عاشق زنان هستم. اما این من را از مبارزه باز نمی دارد. هر مبارزه فرصتی است برای نشان دادن اینکه ما کاملاً عادی هستیم. گرایش جنسی ما بر رفتار ما تأثیری ندارد.»

به نظر می رسد که او موفق شده است. امسال جسیکا با دوست دیرینه اش فرناندا نامزد کرد که در هر مبارزه جدید از او حمایت می کند. در همان سال، آندراد قهرمان جدید UFC شد. و او آماده تر از همیشه برای دفاع از عنوان خود در رویارویی با ونلی چانگ است.

بررسی