هک زندگی ما: 10 راه مطمئن برای سفت کردن شکم در خانه

آیا سعی می‌کنید لاغرتر به نظر برسید، اما "پینه زایمان" جمع نمی‌شود و بین دم‌های کت نیم متر جلو می‌آید؟ #ProstoProSport به شما می گوید که چگونه شکم خود را در خانه سفت کنید و شکل سابق خود را به دست آورید.

این از کجا آمد؟

رشد برجسته روی کمر مردان معمولاً با درایت "شکم آبجو" نامیده می شود. اما آیا واقعا آبجو مقصر است؟

خود نوشیدنی کف دار کالری بالایی ندارد (مثلاً شیر گاو کالری بسیار بیشتری دارد)، اما یک محرک قوی اشتها است.

هر چند جرعه آبجو ماهی شور یا آجیل، چیپس، کراکر، همبرگر، شیشلیک و غیره می خورند. و تعداد کمی از مردم در یک لیوان یا بطری توقف می کنند، به خصوص در یک شرکت خوب. در نتیجه، به جای 250-500 میلی لیتر برنامه ریزی شده، 1,5-2 لیتر نوشیده می شود. معده از چنین لیزونی به طرز باورنکردنی کشیده می شود و گرسنگی عذاب آور سیری ناپذیر می شود. و از آنجایی که گردهمایی با آبجو اغلب در عصر انجام می شود، هیچ گونه تمرین بدنی وجود ندارد و بنابراین هر چیزی که می خورید با شما می ماند و روی شکم و پهلوها می نشیند. هر چه بیشتر پرخوری کنید، چربی بیشتری جمع می کنید.

یعنی چیزی که انسان ها را از بین می برد یا بهتر است بگوییم اندازه کمر آنها آبجو نیست، بلکه پرخوری است که با کم تحرکی تشدید می شود. و این مشکل با افزایش سن به طرز محسوسی ایجاد می شود: آنچه در 18 سالگی، 25، 35 و 45 سالگی به راحتی از بدن دفع می شود، به دلیل کاهش متابولیسم، کمتر و کمتر با میل از شما جدا می شود.

اگر ظاهر هومر سیمپسون الگوی ایده‌آل شما نیست، می‌توانید فقط سه گام ساده را برای به دست آوردن حالت ورزشی خود بردارید.

مرحله 1. علل اصلی را از بین ببرید

10 روش مطمئن برای سفت کردن شکم در خانه شامل حذف غذاهایی از رژیم غذایی است که اشتهای شما را تحریک می کند و باعث می شود خیلی بیشتر از حد لازم غذا بخورید. اگر نمی توانید به طور کامل برخی از موارد را از لیست کنار بگذارید، مقدار، حجم و دفعات مصرف این محصولات را محدود کنید.

بنابراین، 10 دشمن برتر کمر:

  • - هر الکل؛
  • - محصولات با محتوای بالای مونوسدیم گلوتامات (فست فود، تنقلات، غذاهای کنسرو شده، فست فود، سوسیس).
  • - ادویه ها و گیاهان، ادویه ها و مواد تشکیل دهنده داغ (خردل، ترب کوهی، آجیکا، واسابی، فلفل، زنجبیل)؛
  • - سس مایونز، سس مایونز، سس کچاپ؛
  • - ترشی سبزیجات و قارچ، ماریناد؛
  • - غذاهای ترش (کلم ترش، آب لیمو، سیب ترش)؛
  • - شیرینی های کنسرو شده (مربا، مربا، میوه های کنسرو شده)؛
  • - محصولات قنادی (صبحانه پخته، نان سفید، کیک، شیرینی، نان، بستنی، شیرینی)؛
  • - آب میوه های تازه فشرده، قهوه، گازدار شیرین و آب ساکن؛
  • - جایگزین های شکر
تمریناتی که به سفت کردن شکم شما کمک می کند - edinstvennaya.ua

مرحله 2. شمارش و ایجاد کسری را یاد بگیرید

با پرخوری و خوردن غذاهای سالم می توانید کالری اضافی دریافت کنید.

هنجار برای مردان در روز از 2200 تا 4100 کیلوکالری بسته به ویژگی های قد و وزن، سن، فعالیت بدنی، ماهیت کار (ذهنی یا فیزیکی) و برخی عوامل دیگر است.

هشدار اسپویلر: برای کاهش وزن، باید هر روز بیشتر از آنچه می خورید کالری بسوزانید.

این مهم است

اگر به طور ناگهانی تصمیم گرفتید از دوشنبه رژیم بگیرید، چهار واقعیت را در نظر بگیرید.

اول یک فرد می تواند تنها 130 تا 150 گرم در روز از شر توده چربی اضافی بدون آسیب رساندن به سلامت خود خلاص شود. یعنی در هفته 1500 گرم (1,5 کیلوگرم)، در ماه 3,5-4 کیلوگرم است.

دومین اگر خیلی سریع وزن کم کنید، بدن دچار استرس می شود، پس از آن خاصیت ارتجاعی پوست فرد کاهش می یابد و شکم آویزان می تواند مانند پوست شراب افتاده آویزان شود. برای جلوگیری از چنین مشکلی، لازم است که وزن را به تدریج، حداکثر 2-5٪ در ماه از وزن موجود کاهش دهید.

سوم. بر این اساس، اگر "روش های معجزه آسا" یا "درمان های معجزه آسایی" را دیدید که کاهش وزن شما را در حدود 10-15 کیلوگرم در دو هفته تضمین می کند، با آرامش از کنار آن عبور کنید، سالم تر خواهید بود.

چهارم. دستیابی به یک نتیجه پایدار دشوار خواهد بود؛ شما نمی توانید به سرعت به یک سرو باریک تبدیل شوید. برای دستیابی به شکمی صاف، باید صبور باشید، کنترل خود را به دست بگیرید و عادات غذایی جدیدی ایجاد کنید. اولین تغییرات در 2-3 هفته قابل توجه خواهد بود، پس از سه ماه تغییرات جدی خواهد بود.

ورزش منظم تا حدودی به سرعت بخشیدن به روند کمک می کند: در طول تمرین شما چربی می سوزانید و عضلات شل و ول شده به تدریج تون می شوند.

به یاد داشته باشید، اگر بیماری یا آسیب شناسی جدی دارید، قبل از شروع رژیم غذایی و ورزش، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

مرحله 3. از پس انداز خلاص شوید

با محدود کردن خود در غذا، از ایجاد ذخایر جدید چربی جلوگیری کرده و به مرور زمان آنچه را که انباشته شده است خرج خواهید کرد. اما برای تسریع این روند و از بین بردن رسوبات چربی موجود در پهلوها و شکم، تمرینات اینتروال، تنفس و تمرینات کاردیو مناسب است.

در اینجا سه ​​مثال از نحوه سفت کردن شکم و هموار کردن کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به شکم ارزشمند وجود دارد.

تمرینات شکم


چگونه چربی های شکم را از بین ببریم

سفت شدن پوست شکم

اگر به هر حال، کاهش وزن برای بدن شما استرس زا شده است، و پوست روی شکم شما شل شده و به صورت چین دار آویزان شده است، درمان های اثبات شده به شما کمک می کند:

  • - ماساژ (درناژ لنفاوی و سفت کردن)؛
  • - روش های زیبایی (ترمولیفتینگ، کرایوتراپی، کاویتاسیون، مزوتراپی، بسته بندی)؛
  • - جراحی پلاستیک (بله، این دقیقاً همان چیزی است که شما فکر می کردید - همه چیز غیر ضروری را می توان به سادگی قطع کرد).

داستان ترسناک

چرا شکم آبجو خطرناک است، علاوه بر این که پوشیدن آن سخت است و خرید لباس برای آن دشوار است؟

خارج از. هیکل مرد اشکال زنانه به خود می گیرد، نه تنها شکم، بلکه سینه نیز رشد می کند. طاسی نیز می تواند ناشی از چاقی باشد.

داخل. علاوه بر استرس بیش از حد بر ستون فقرات و کل سیستم اسکلتی عضلانی، چاقی خطر ابتلا به حمله قلبی را افزایش می دهد، مشکلاتی در سیستم قلبی عروقی ایجاد می شود، سطح هورمونی را مختل می کند و عملا بیماری های دستگاه گوارش را تضمین می کند.

هم داخل و هم بیرون. اختلال عملکرد جنسی. جای تعجب نیست که آنها می گویند: "شکم آبجو تپه ای است بر روی قبر یک قهرمان افتاده."

آیا به آن نیاز دارید؟

بررسی