دنیاهای عظیم و غوطه وری کامل: 10 بهترین بازی RPG قرن بیست و یکم

از WoW افسانه ای تا سومین ویچر.

بازی های کامپیوتری نقش آفرینی اولین بار نیم قرن پیش ظاهر شدند - اولین بازی های RPG Dungeon و dnd در نظر گرفته می شوند که به ترتیب در سال های 1974 و 1975 منتشر شدند. گیمرها به سرعت عاشق بازی هایی با طرحی خوب و دنیای بازی بزرگ شدند. علاوه بر این، محبوبیت بازی های RPG با سیستم توسعه شخصیت ها در طول بازی همراه است.

در قرن بیست و یکم، بازی های این سبک به دنیای فانتزی تبدیل شده اند. گیمر می تواند کاملاً خود را در دنیای فانتزی، جنگ های فضایی یا پسا آخرالزمان غرق کند - و احساس کند بخشی کامل از جامعه ایجاد شده توسط توسعه دهندگان است. تعامل با شخصیت‌های دیگر، طرح منشعب و آزادی عمل: اینگونه بود که گیمرها عاشق بازی‌های RPG شدند.

جهان وارکرفت

با وجود این واقعیت که WOW اصلی در سال 2004 منتشر شد، دنیای وارکرفت تا به امروز همچنان مرتبط است. برای این، از بلیزارد بسیار سپاسگزاریم - اگرچه همیشه موفق نبودند، اما نویسندگان در تمام این مدت داستان بازی را توسعه داده اند، طراحی بازی را بهبود بخشیده اند و با طرفداران جهان در ارتباط هستند.

تقریباً همه گیمرها درباره World of Warcraft شنیده اند. این بازی بیش از یک بار محبوب ترین در جهان نامیده شده است: دنیایی فانتزی با ویژگی های نوآورانه برای اوایل دهه 2000 و شخصیت های متنوع به نمادی برای چندین نسل از دوستداران سرگرمی مجازی تبدیل شده است.

سریال دیابلو

به طور کلی بلیزارد یک مبتکر در بازی های نقش آفرینی است. سری بازی های Diablo پیشرفتی در این ژانر بود و در عین حال وسعت جهان های به اصطلاح تاریک فانتزی را نیز نشان می داد. دنیای اسرارآمیز Sanctuary با محیط مسحورکننده خود (تمرین نشان می‌دهد که مطالعه هیولاهای خارق‌العاده به خوبی نوشته شده فوق‌العاده هیجان‌انگیز است) و گیم‌پلی RPG کلاسیک، گیمرها را به خود جذب کرد. Diablo را با اطمینان می توان یک کلاسیک از هر دو سبک و کل صنعت بازی نامید.

گوتیک 3

گوتیک برای جامعه بازی ها اهمیت کمتری ندارد. به خصوص قسمت سوم که دو سال پس از ظهور Warcraft منتشر شد - بازیکن سه گزینه برای عبور از طرح و پایان های منحصر به فرد دریافت کرد و کاوش در جهان به عنوان ایده اصلی Gothic 3 نه تنها طرفداران سری را به خود جلب کرد. ، بلکه سایر گیمرها.

سومین «گوتیک» با سیستم جنگی بهبود یافته و هوش مصنوعی پیشرفته و همچنین دنیایی نزدیک به واقع گرایی، بازیکنان را خوشحال کرد. این بازی فرصتی را برای مشاهده زندگی ساکنان میدلند و همچنین انجام یک سری کار و توسعه مستقل طرح فراهم می کند. هنوز هم خوب است که در حال و هوای Gothic 3 غوطه ور شوید.

سری Mount and Blade

نویسندگان بازی چرخ را دوباره اختراع نکردند، بلکه صرفاً همه چیز را برای بازسازی فضای جنگ های قرون وسطایی انجام دادند، از زندگی مردم عادی شهر گرفته تا انواع استراتژی های جنگی. معلوم شد که حجم عظیم محتوا، همراه با یک محیط جذاب، اگر نگوییم نوآورانه، تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جذب می کند.

تنوع شاخه های نظامی، پتانسیل تاکتیکی و آزادی عمل کامل، که می تواند موضوع اصلی داستان را به پس زمینه سوق دهد - نکته اصلی در بازی. در ماه مارس سال جاری، بخش جدیدی از Bannerlord با گرافیک بهبود یافته، ویژگی های جدید و نبردهای جهانی عظیم و دقیق در مالکیت عمومی ظاهر شد.

اژدها سن: ریشه

آخرین قسمت از بازی RPG کلاسیک استودیوی کانادایی BioWare ارزش توجه ویژه دارد. در اواخر دهه 2000، طراحان بازی، بدون موفقیت، شروع به ترکیب "بازی های نقش آفرینی" آشنا با اکشن سوم شخص کردند. در مقابل این پس زمینه، بازی جدید Dragon Age (Origins در سال 2009 منتشر شد) عجیب به نظر می رسید، اما نویسندگان توانستند نشان دهند: RPG های استاندارد هنوز هم می توانند توجه گیمرها را به خود جلب کنند. طرح انشعاب دقیق، راه حل های جالب گیم پلی - بسیاری از مردم می توانند Dragon Age: Origins را بدون لذت، حتی ده سال بعد، راه اندازی کنند.

توده اثر 3

در همان زمان، مجموعه دیگری از استودیوی Bioware در مسیر جدیدی در حال توسعه بود. Mass Effect مانند یک تیراندازی سوم شخص ساده به نظر می رسید، اما فقط در نگاه اول. به محض شروع بازی، تنوع و جزئیات معمول RPG مطابق با سطح مناسبی از گیم پلی فعال، تحت تأثیر قرار گرفتید.

ماجراهای فضایی کاپیتان شپرد از همان بازی اول واکنش مثبت گیمرها را به همراه داشت و به همین دلیل بیش از ده سال محبوب بود. ما احتمالاً قسمت سوم را بهترین می نامیم - از نظر گیم پلی، به ارتقای خوبی به Mass Effect 2 با ویژگی های جدید جالب تبدیل شد.

ارواح تاریک 3

یکی دیگر از نمایندگان بزرگ فانتزی تاریک. به طور کلی، تمام بخش‌های Souls ارزش توجه دارند، اما در بخش سوم، نویسندگان موفق شدند بهترین ویژگی‌های بازی‌های گذشته را با روندهای مدرن (خوب، برای سال 2016) ترکیب کنند. با این حال، حتی در حال حاضر، هر طرفدار RPG خوشحال خواهد شد که خود را در فضای "روح" غوطه ور کند: یک سیستم جنگی به خوبی توسعه یافته، مخالفان جالب و یک سیستم سطح بندی منحصر به فرد که به همه اجازه می دهد تا بازی مورد نظر خود را دریافت کنند.

سری Fallout

دنیای پسا آخرالزمان، اگرچه وحشتناک است، اما همچنان بسیار جالب است، همانطور که نویسندگان Fallout توانستند نشان دهند. ساعات طولانی در زمین بایر به یک ماجراجویی منحصر به فرد با هزاران ارجاعات فرهنگی و باورنکردنی ترین شخصیت ها و پیچش های داستانی تبدیل می شود. قسمت اول در سال 1997 منتشر شد، اما این سری هنوز هم محبوب است، حتی اگر Fallout 76 به مذاق همه خوش نیاید.

اما شما همیشه می توانید یکی از قسمت های کلاسیک را دوباره پخش کنید - به عنوان مثال، سوم یا New Vegas. این به طور همزمان احساسات دلپذیر قدیمی را به شما یادآوری می کند و احساسات جدیدی را به شما می دهد، زیرا به سادگی حجم عظیمی از محتوا در بازی های Fallout وجود دارد. با در نظر گرفتن تمام موارد اضافه شده، می توانید به طور مداوم بیش از دو ماه زمان واقعی را در پسا آخرالزمان مجازی سپری کنید.

The Elder Scrolls 5: Skyrim

این بازی در سال 2011 منتشر شد، اما هنوز هم محبوب است. تا حد زیادی به لطف هزاران مد هوادار، از جهانی گرفته تا کمیک، که مدل شخصیت اصلی یا دیگر بافت‌های TES را تغییر می‌دهند. اما شایان ذکر است که هیچ‌کدام از اینها بدون پایگاه قوی Skyrim که خود می‌تواند صدها ساعت ماجراجویی هیجان‌انگیز را در دنیای باز فراهم کند، اتفاق نمی‌افتد.

بازی The Witcher 3

دنیای The Witcher از همان ابتدا فریبنده است. در هر مکانی از دنیای وسیع می خواهید کمی بیشتر بمانید - چه یک دهکده یا یک شهر بزرگ. دستور العمل محبوبیت این بازی، تعداد زیادی کوئست به خوبی توسعه یافته با تاریخچه خاص خود، تعداد زیادی مکان زیبا و زندگی کاملاً توصیف شده در جهان فانتزی است.

به این یک محیط جالب با طرح، شخصیت‌های منحصربه‌فرد اضافه کنید (سخنان شخصیت اصلی به معنای واقعی کلمه نقل شده بود)، و RPG عالی را دریافت خواهید کرد. نمی دانم اگر The Witcher یک بازی اکشن خطی بود که فقط از طرح اصلی پشتیبانی می کرد به همان اندازه محبوب بود؟

بررسی