اوه، چه گرمایی! سکسی ترین همسران فوتبالیست ها

خبرنگار #ProstoProSport در مورد داغ ترین WAG های دنیای فوتبال صحبت می کند.

جام جهانی فوتبال 2010 نه تنها به خاطر پیروزی تیم ملی اسپانیا، بلکه به خاطر بوسه زمین پایانی به یادگار ماند. در جریان مصاحبه بعد از بازی، ایکر کاسیاس، دروازه بان اسپانیایی نتوانست احساسات خود را مهار کند و در منطقه مختلط این روزنامه نگار را بوسید. حتی قبل از شروع جام جهانی، ایکر با یک خبرنگار داغ از اسپانیا آشنا شد - سارا کربنرو. اما پس از این "مصاحبه" تمام جهان شروع به صحبت در مورد این زوج کردند.

Sara-Carbonero08

جام جهانی 2010 قلب یک زوج دیگر را متحد کرد. خواننده کلمبیایی شکیرا من یک ویدیو برای آهنگ Waka Waka، سرود جام جهانی گرفتم. بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال از جمله جرارد پیکه در آن شرکت کردند. در آنجا خواننده و ورزشکار با هم آشنا شدند.

شکیرا

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Shakira (@shakira) در 6 اکتبر 2019 در ساعت 1:52 بعد از ظهر PDT

همسر آنتونلا روکوزو مسی

این سرنوشت است. چگونه می توانید داستان عشق شگفت انگیز لئو مسی را توضیح دهید؟ ستاره کاتالان بارسلونا با همسر آینده خود آشنا شد آنتونلا حتی در اوایل کودکی و حتی این واقعیت که لئو به خاطر حرفه فوتبالی خود به اسپانیا نقل مکان کرد، مانع از این نشد که این زوج در نهایت دوباره به هم بپیوندند. مسی که روابط کوتاه مدت با چندین دختر را امتحان کرده بود، فقط متقاعد شد که واقعاً به چه کسی نیاز دارد.

آنتونلا روکوزو

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) در 9 اکتبر 2019 در ساعت 4:38 صبح PDT

این فوتبالیست آنتونلا را از آرژانتین گرفت. و در سال 2012 مسی برای اولین بار پدر شد. پس از بیش از ده سال آشنایی، لئو از دوست دخترش خواستگاری کرد.

آنتونلا روکوزو

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) در 17 اوت 2019 در ساعت 5:03 بعد از ظهر PDT

رابرت لواندوفسکی فوتبالیست لهستانی با همسر آینده خود ملاقات کرد آنا در سال 2007 آنیا، یک کاراته کا حرفه ای، دختر ورزشکار و باهوش، بلافاصله نظر رابرت را به خود جلب کرد. احساسات مرد متقابل بود ، بچه ها شروع به قرار گذاشتن کردند و در سال 2013 ازدواج کردند.

امروزه زوج لواندوفسکی محبوب ترین زوج در لهستان هستند. در حالی که رابرت برای بایرن گل می زند، آنا سبک زندگی سالم را ترویج می کند، کتاب می نویسد و می گوید که چگونه تناسب اندام را حفظ کنیم.

ویکتوریا بکهام

کلاسیک های این ژانر. ویکتوریا و دیوید بکهام یکی از مشهورترین زوج های مشهور جهان هستند. آنها به اندازه کافی خوش شانس بودند که در سال 1997 یکدیگر را ملاقات کردند. حتی در آن زمان، ویکتوریا آدامز، خواننده اصلی اسپایس گرلز، و دیوید بکهام، فوتبالیست منچستریونایتد، به صورت جداگانه بسیار محبوب بودند. به عنوان یک زوج، شهرت آنها به طور تصاعدی افزایش یافت. این یک مسابقه موفق برای هر دو بود: ویکی دیوید کاریزماتیک اما اغلب بی دست و پا را به یک نماد جنسی واقعی تبدیل کرد. برای او، این اتحادیه نیز برنده شد - او تنها یکی از تمام "دانه های فلفل" است که تا به امروز محبوب مانده است.

باورم نمی شود که فردا برند زیبایی خود را راه اندازی کنم!! Victoriabeckhambeauty@ را دنبال کنید تا راه اندازی را کشف کنید یا فردا در لندن به خیابان Dover 36 در لندن بروید تا محصولات را از نزدیک ببینید. جشن گرفتن با این تی شرت نسخه محدود، اکنون آنلاین Xxxxx Kisses #VBDoverSt

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط ویکتوریا بکهام (@victoriabeckham) در 13 سپتامبر 2019 در ساعت 7:56 صبح PDT

جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز با ملاقات با ستاره فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو، بلیط خوش شانس خود را برای یک زندگی موفق بیرون آورد. سرنوشت زن داغ اسپانیایی اهل استان فوراً تغییر کرد. جورجینا از یک رقصنده و مدل کمتر شناخته شده به یکی از محبوب ترین خانم های اسپانیا تبدیل شده است.

اگرچه این زوج هنوز عروسی رسمی نداشته اند، رودریگز سبک زندگی یک همسر شایسته را رهبری می کند - او از بچه ها مراقبت می کند (او و کری رو با هم یک فرزند دارند) و از هر طریق ممکن از شوهرش حمایت می کند. و با قضاوت بر اساس عکس، این زیبایی با تمام اعضای خانواده ستاره فوتبال - مادر، خواهر و فرزندانش از مادران جایگزین دوست شد.

جورجینا رودریگز

پست به اشتراک گذاشته شده توسط جورجینا رودریگز (@georginagio) در 10 سپتامبر 2019 در ساعت 4:05 صبح به وقت محلی PDT

وقتی چنین حمایتی از سکوها وجود دارد، باخت ترسناک نیست و بردن لذتی دوچندان دارد. زیبایی تند مزدا مگوی او از سال 2012 همسر مامادو ساخو، مدافع فرانسوی کریستال پالاس است.

ما چه داریم؟

ناتالیا ایگناشویچ

در کودکی ناتالیا ایگناشویچ او به طور جدی درگیر ژیمناستیک ریتمیک بود و بعداً خود را وقف یک حرفه در تلویزیون و البته خانواده اش کرد. ناتاشا طی مصاحبه ای با همسر آینده اش سرگئی ایگناشویچ ملاقات کرد.

تعطیلات مورد علاقه من! ما واقعاً دلتنگ مدرسه، معلمان عزیزمان، همکلاسی ها و والدینشان بودیم. برخی از مردم احتمالاً باورشان سخت است، اما این کاملاً صادقانه است؟ تیموفی امروز در کانون توجه است، او کلاس اولی است ☝️

ناتالیا ایگناشویچ

پست به اشتراک گذاشته شده توسط ناتالیا ایگناشویچ (@natashevich) در 2 سپتامبر 2019 در ساعت 7:43 صبح به وقت محلی PDT

اینا ژیرکوا

اینا ژیرکوا در سال 2007 با یوری ژیرکوف ملاقات کرد. یک آشنایی اتفاقی به عشق بزرگ و یک خانواده قوی تبدیل شد. اینا در جوانی خود در تجارت مدلینگ کار می کرد و در برنامه های تلویزیونی شرکت می کرد. اکنون او بیشتر با خانواده و فرزندانش درگیر است، اما همچنان فردی مورد بحث عمومی است.

دیروز برای تهیه بلیط یک دقیقه جلوی شوهرم ایستادم، ما در قبرس در 60 کیلومتری یکدیگر زندگی می کنیم ... تقریبا 2 ساعت طول کشید تا به آنجا برسید؟ ….ترافیک بود، اما من شخصاً برای شما آرزوی موفقیت کردم ☺️ رفتن به استادیوم؟

اینا ژیرکوا 

بررسی