چرا عمیق ترین بازی فوتبال Football Manager در حال توسعه نیست؟

Football Manager به شما کمک می کند تا فوتبال را بهتر از هر بازی دیگری درک کنید، تا حد زیادی به لطف پایگاه داده شگفت انگیزش. اما همان اتفاقی که در مورد فیفا در این سریال رخ می دهد.

هر بار طرفداران وفادار شبیه ساز حداقل تغییرات و اصلاحات را در گیم پلی دریافت می کنند. به نظر می رسد که توسعه دهندگان به سادگی همان محصول را سال به سال مجدداً می فروشند و فقط ترکیبات و اعداد در نام قطعات را به روز می کنند. بیایید بفهمیم چرا عمیق ترین بازی فوتبال در حال توسعه نیست.

Football Manager هیچ رقیب قدرتمندی ندارد. و این دلیل اصلی رکود سریال است

دلیل اصلی عدم پیشرفت یک مدیر فوتبال عدم رقابت است. با پایان یافتن سری FIFA Manager در سال 2013، روح رقابت از بین رفت. هیچ جایگزین شایسته ای برای Football Manager وجود ندارد و به نظر می رسد حتی در چشم نیست، زیرا چنین بازی هایی فقط مورد توجه تعداد کمی از بازیکنان است. مدیر فوتبال به عنوان یک انحصار تمام عیار بازار، احساس راحتی می کند و به وضوح نمی خواهد تغییر کند. چرا، چون هواداران همچنان آن را بازی خواهند کرد، آنها به سادگی چاره دیگری ندارند.

به روز رسانی MATCH ENGINE ⚙️#FM20 به روز رسانی 20.2.4 دارای بهبودهایی در نرخ تبدیل تک به تک پایان و ضربات پنالتی، در میان مجموعه تغییرات دیگر است.

برای مشاهده لیست کامل تغییرات، روی زیر کلیک کنید.https://t.co/NMYiqFUAmv

— Football Manager (@FootballManager) 5 فوریه 2020

بیایید به عنوان مثال Football Manager 20 را در نظر بگیریم. اگر مثلاً قسمت 18 یا 19 را بازی کرده باشید، وقتی به 20 تغییر دهید، فقط در حالت باشگاه های برتر که دارای مزرعه، تیم های جوانان و نوجوانان هستند، متوجه تغییراتی خواهید شد. . برای تسهیل نظارت بر پیشرفت ذخیره، توسعه دهندگان یک مرکز توسعه اضافه کردند. پیش از این، برای دریافت اطلاعات در مورد بازیکنان جوان فوتبال و بازیکنانی که به صورت قرضی برای باشگاه شما بازی می کنند، باید همه چیز را به صورت دستی بررسی می کردید یا از گزارش های پیشاهنگی استفاده می کردید. با این حال، حتی در اینجا توسعه دهندگان موفق شدند کمی تقلب کنند، زیرا اگر یک بازیکن جوان به تیم اول ارتقا یابد، از مرکز توسعه ناپدید می شود و نظارت بر پیشرفت او غیرممکن می شود.

مرکز توسعه تنها تغییر محسوس نسبت به قسمت های قبلی است. البته رابط کاربری هم تغییر کرده اما به هم ریخته تر شده است. کاری که قبلا با چند کلیک انجام می شد، اکنون به ده کلیک نیاز دارد. در مقیاس یک بازی مانند این، صدها ساعت طول می کشد. و برعکس، توسعه دهندگان به جای دنبال کردن مسیر ساده سازی، فقط همه چیز را پیچیده می کنند. وقتی صحبت از واقع‌گرایی به میان می‌آید، تماشا می‌کنید که چگونه بازیکنان شما، با ورود به محوطه جریمه، شروع به انجام کاری غیرقابل تصور می‌کنند و نقاط بسیار ناخوشایند را برای شوت زدن انتخاب می‌کنند. موقعیت مورد علاقه مهاجمان ضربه زدن در هنگام رو به روی دروازه است. و نیازی به صحبت در مورد بازی های تک به تک با دروازه بان نیست. تقریباً همه آنها با ضربه ای به شیر تمام می شوند. جالبتر از همه این است که هر مهاجمی با سرعت خوب به راحتی از مدافعان جدا می شود و مرتباً برای قرار ملاقات با دروازه بان فرار می کند. اما تکرار می کنیم، اجرای این نکات با ایده آل فاصله زیادی دارد. بهترین گل ها از سانترها، لوب ها و ضربات ایستگاهی به دست می آیند.

این سریال توسط یک استودیوی کوچک بریتانیایی در حال ساخت است. اگر کارکنان شرکت افزایش می یافتند، شاید مدیر فوتبال سریعتر توسعه می یافت

توسعه دهنده Football Manager استودیوی Sports Interactive است که در لندن مستقر است و متعلق به شرکت ژاپنی SEGA است. Sports Interactive متشکل از 70 نفر است. برای مقایسه: مجموعه ای از شبیه سازهای ورزشی از الکترونیک آرتز توسط استودیویی متشکل از 2 کارمند در حال توسعه است. زمانی که تعداد کمی از افراد در اختیار دارید، ساخت یک سریال دشوار است. بله، البته، استودیوهای کوچک تری هم وجود دارند، اما وقتی در حال توسعه یک شبیه ساز هاردکور با داده های زیاد هستید، مطمئناً چیزی را از دست خواهید داد و چیزی را فراموش خواهید کرد. بنابراین، سال به سال با مشکلات حل نشده، عدم پیشرفت و سطح بسیار ضعیف هوش مصنوعی مواجه می شویم.

تیم توسعه مدیران فوتبال

این بازی فروش پایینی دارد و قیمت بالایی دارد

Football Manager 19 2 میلیون نسخه فروخت. در مقیاس جهانی، این اعداد کمی هستند. همین فروش فیفا به 30 میلیون نسخه می رسد. با این حال، مقایسه یک شبیه ساز آرکید با یک هاردکور بی معنی است. برای ژانر خود، Football Manager نتایج خوبی از خود نشان می دهد، اما آنها به وضوح برای ارتقای سریال به سطح بعدی کافی نیستند. بیایید بگوییم که اگر توسعه دهندگان برچسب قیمت را به حداقل 1 روبل کاهش می دادند، فروش می توانست حتی بیشتر شود. با قیمت گزاف 500 روبل برای یک بازی در این سطح، فقط فداکارترین طرفداران این سری آن را خریداری می کنند. بقیه منتظر تخفیف هستند، زیرا همه حاضر نیستند یک مدیر فوتبال را بیش از دو هزار بخرند.

مدیر فوتبال هنوز هم یک بازی فوتبال خوب است. او سعی نمی‌کند لوت‌باکس‌ها را به شما بفروشد، تراکنش‌های خرد را انجام نمی‌دهد، در یک کلام، او شما را از بازی کردن باز نمی‌دارد. فرآیندهای به هم پیوسته زیادی در آن وجود دارد. اگر چیزی را در مصاحبه به زبان بیاورید و مدیر ورزشی شما آن را بشنود، به راحتی می توانید شغل خود را از دست بدهید. آنها می توانند هر لحظه با پیشنهاد قراردادی چاق ستاره شما را از او بگیرند. و سپس مجبور می شوید از مغز خود برای متقاعد کردن او برای ماندن در باشگاه استفاده کنید.

دو مدیر، دو رویکرد متفاوت #FM20، یک تیم…

ببینید کدام استایل در #WednesdayWisdom این هفته برنده می شود؟

✍️ @FM_Grasshopper x @DGear86https://t.co/P5mQzh6l2W

— Football Manager (@FootballManager) 22 ژانویه 2020

متاسفانه، به دلیل عدم وجود رقابت معمولی و بودجه زیاد بازی در حال مشخص کردن زمان است. شبیه سازی مسابقات محلی از روندهای فوتبال عقب مانده است، موتور چیزی جز منفی نیست، و بازی در برابر رایانه آسان است - برای سرگرمی، باید فصل را بیکار، با شهرت بد و مجوز کم شروع کنید. این سری قطعاً فضایی برای توسعه دارد، اما Sports Interactive، به دلایلی که در بالا ذکر شد، به نظر می رسد برای بهتر کردن شبیه ساز خود بسیار تنبل است.

بررسی