تناسب اندام زومبا: 10 تمرین برتر برای کاهش وزن تا ریتم های آتشین

#ProstoProSport در مورد چگونگی کاهش وزن با لذت صحبت می کند.

زومبا چیست؟

تناسب اندام زومبا ایروبیک رقص با ریتم های آتشین است. این بر اساس حرکات رقص های آمریکای لاتین و هیپ هاپ است.

این برنامه کاملاً تصادفی ظاهر شد - زمانی که مربی تناسب اندام آلبرتو پرز فراموش کرد کاست با موسیقی معمول خود را برای کلاس ها بگیرد. سپس مرد آهنگی را که در ماشین داشت اجرا کرد و تمرینات تناسب اندام معمول را با حرکات رقص رقیق کرد. شاگردان پرز آنقدر این درس را پسندیدند که مربی تناسب اندام تصمیم گرفت این آزمایش را به روش تمرینی جدیدی تبدیل کند که بعداً زومبا نام گرفت.

کلاس برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع تمرین برای کسانی مناسب است که می خواهند آمادگی جسمانی خود را بهبود بخشند، وزن اضافی خود را کاهش دهند و همچنین کلاس های بدنسازی را بیش از حد یکنواخت و خسته کننده می دانند.

درگیری ها

مانند هر فعالیت بدنی، موارد منع مصرف وجود دارد. در صورت ابتلا به بیماری های شدید سیستم قلبی عروقی و تنفسی، عفونت های حاد، در دوران بارداری، پس از عمل و جراحات، باید با احتیاط به کلاس های زومبا مراجعه کنید (یا به طور کلی آنها را رها کنید).

کلاس تناسب اندام زومبا چگونه است؟

به طور معمول، کلاس های تناسب اندام زومبا حدود یک ساعت طول می کشد و شامل گرم کردن و در واقع رقص است. با حرکات رقص، همه چیز چندان ساده نیست - این یک نوع کاردیو طولانی مدت، ورزش جدی و کشش عضلانی است.

البته تمرین همیشه با ملودی های آتشین صورت می گیرد.

عکس - Instagram.com/zumba

انواع آموزش

  • زومبا کلاسیک - همانطور که از نام آن پیداست، این نوع پایه و کلاسیک زومبا است که از عناصر رقص های آمریکای لاتین و آفریقایی استفاده می کند.
  • زومبا تونینگ - در اینجا شما نه تنها از وزن بدن خود استفاده می کنید، بلکه از دمبل های سبک که صدایی شبیه به ماراکا دارند نیز استفاده می کنید.
  • آکوا زومبا - می توانید برقصید و وزن کم کنید حتی در حالی که در آب هستید!
  • زومبا استپ – برنامه رقص با استفاده از پلت فرم استپ.
  • بچه های زومبا – این نوع زومبا برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.
  • زومبا طلا - همه برقصند! همچنین نوعی آموزش برای افراد مسن و بازنشستگان وجود دارد.

اینها فقط زمینه های اصلی تمرین برای پدیده ای مانند تناسب اندام زومبا هستند. دروس ویدیویی برای کاهش وزن برای مبتدیان به صورت رایگان در یوتیوب در دسترس است، بنابراین قبل از ثبت نام در باشگاه، با یادگیری مراحل اولیه می توانید نحوه برگزاری کلاس ها را مشاهده کنید:

و همچنین حرکات اساسی:

شما همیشه می توانید پیچیده تر شوید، برای مثال، با تکرار بعد از مربی از این ویدئو:

و البته، فراموش نکنید که تناسب اندام زومبا چقدر برای کاهش وزن مفید است. ویدیوی یکی از کلاس های آتشین که پس از آن اضافه وزن کوچکترین شانسی نخواهد داشت:

فیلم آموزشی کانال Keep Fit برای کسانی مناسب است که فرمت معمول این گونه آموزش ها را دوست ندارند. در اینجا مربی تناسب اندام خود را در قاب می رقصد - بدون جمعیتی از کارآموزان در پس زمینه:

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد زومبا این است که می توانید با آهنگ های مورد علاقه خود تمرین کنید (و سرگرم شوید) و در عین حال گوش خود را برای موسیقی تقویت کنید:

اکنون در طول تعطیلات خود هیچ بهانه ای برای ترک ورزش نخواهید داشت. به هر حال، شما می توانید زومبا را هم در اتاق هتل و هم در ساحل انجام دهید! و نگران نباشید: "مردم چه فکری خواهند کرد؟" به احتمال زیاد، بیشتر مایلند به شما بپیوندند:

این همان چیزی است که کلاس ها به نظر می رسند تونینگ زومبا:

و البته عجیب ترین نوع تمرین در آب است:

و محبوب ترین فیلم آموزشی در یوتیوب دستورالعمل های موجود در کانال است OneHowto. تکرار کنیم؟

هر کسی که به دنبال بهبود تناسب اندام و سلامت کلی خود است باید زومبا فیتنس را امتحان کند. آموزش ویدیویی برای کاهش وزن در یوتیوب، کلاس هایی با یک مربی شخصی یا دروس گروهی - انتخاب با شماست! قطعا زومبا هیچ کس را بی تفاوت نخواهد گذاشت!

یانا کوستول

بررسی