نتایج جام جهانی والیبال برزیل قهرمان روسیه ششم شد

تیم والیبال مردان همچنان به دنبال فرم خود است اما تا اینجای کار به سختی به دست آمده است. در آخرین دیدار تیم روسیه به طور غیرمنتظره در سه ست مغلوب استرالیایی ها شد که شکستی تاریخی شد. اگرچه مربی Sammelvuo ترکیب را آزمایش کرد، اما امتیاز نهایی خود صحبت می کند - تیم روسیه در نیمه پایین جدول رده بندی قرار گرفت.

جام جهانی

برزیل محبوبیت دارد

در دیدار مهم بعدی تورنمنت مقابل برزیل، روس ها امیدوار بودند که دوباره خشم ورزشی خود را به دست آورند و بازی مطمئن تری را به نمایش بگذارند. با این حال، برزیلی‌ها در سال‌های اخیر تقریباً در تمامی دیدارها با تیم روسیه، به استثنای یک پیروزی در نیمه نهایی لیگ ملت‌های 2018، به‌عنوان محبوبیت مشخصی شناخته شده‌اند.

برزیلی ها با ورود به ژاپن ترکیب قدرتمندی ارائه کردند و با سه پیروزی مسابقات را آغاز کردند. در عین حال، برنامه روسیه آزمایشی بود و مسابقه با چنین حریف با کیفیتی فرصتی عالی برای نیروهای ذخیره بود تا سطح خود را نشان دهند.

خیلی غمگین

قسمت اول بازی کاملاً مساوی و با استقبال خوب و بازی بازدارنده تیم روسیه بود. تیم روسیه برای اولین بار با برتری حداقلی 8 بر 7 به اولین تایم اوت فنی نزدیک شد. اما پس از استراحت، برزیلی ها شروع به افزایش ابتکار عمل کردند و با اطمینان ست اول را با نتیجه 25 بر 16 پیروز شدند. تیم برزیل همچنان بازی مسدودکننده قوی خود را به نمایش گذاشت و اوضاع را در زمین کنترل کرد.

ست دوم هم مساوی بود و پودلسنیخ خوب بازی کرد و در حمله امتیاز گرفت. برزیلی ها روی سرویس بیشتر اشتباه کردند اما توانستند پیروز شوند و بازی دوم را 25 بر 22 ببرند.
در ست سوم تیم روسیه تغییراتی را در ترکیب ایجاد کرد اما این امر کمکی به تغییر روند مسابقه نکرد. بازی مساوی آغاز شد و تیم روسیه پیش افتاد اما خیلی زود برزیلی ها بازی را به تساوی کشاندند و با اعتماد به نفس برتری را بدست آوردند و با نتیجه 25 بر 20 پیروز شدند.

به این ترتیب بازی به سود برزیل به پایان رسید که بازی قدرتمندتر و مطمئن تری را به نمایش گذاشت. تیم روسیه باید به کار روی فرم خود ادامه دهد و برای نمایش موفق تر در مسابقات تلاش کند.

به نظر می رسید برزیلی ها در ابتدای ست معتقد بودند که راه پیروزی آسان خواهد بود و همین امر منجر به شکست آنها در اولین بازی - 7:10 به سود حریف روسی شد. دل زوتو مجبور شد تایم اوت بگیرد، اما این کمکی نکرد: بی دقتی در حمله برزیلی ها به روسیه این فرصت را داد تا پیش بیفتند - 12:8.

شکست در پایان

از آنجایی که روسیه محکم ایستاده بود، رسیدن به برزیل دشوار بود. سورماچفسکی نتایج خوبی در این بازی نشان داد و گرانکین فعالانه برای او پاس می داد. تنها چیزی که تصویر را تیره کرد، سرویس های ناموفق از طرف ما بود: اشتباه پشت سر اشتباه. لحظه مهمی رخ داد که لوکارلی در سومین بازی متوالی تغییراتی را ایجاد کرد و نتیجه 16:14 را به 16:17 غیرمنتظره تبدیل کرد.برزیل 3 بر 0

سورماچفسکی توانست به اندازه کافی به لوکارلی پاسخ دهد و یک آس را بزند و دوباره روسیه را پیش بیاورد - 20:18. با این حال، ناکامی به دنبال داشت: تیم ما با بازی در ترکیب خاصی، شش امتیاز متوالی را از دست داد. آلن سرویس های بسیار خوبی ارائه داد، اما پودلسنیخ و کروگلوف نتوانستند حمله ای را ایجاد کنند. برزیل سومین امتیاز از چهار مسابقه را به گل تبدیل کرد و ست را 25 بر 22 برد.
به نظر می رسید برزیل با تمام ظرفیت بازی نمی کند. اما حتی در چنین شرایطی هم نتوانستند در ست پیروز شوند.

بررسی