بازی های بریکس جایگزین المپیک خواهد شد و ورزش را در کازان متحول خواهد کرد

با توجه به این واقعیت که ورزشکاران روسیه می خواهند پرچم کشور خود را نمایندگی کنند و زیر پرچم بی طرف نباشند. آن‌ها بازی‌های بریکس را ارائه کردند که همتراز با المپیک و شاید حتی بهتر از آن باشد. در این مقاله به تفصیل در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

عکس بازی های بریکس

کمی در مورد بازی های المپیک در پس زمینه BRICS

دویدن در بازی های BRICS

کابوس توماس باخ از تأثیرگذاران المپیک به واقعیت تبدیل می شود. تنها روز گذشته رئیس موگ برای حضور ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس دعوت نامه ای صادر نکرد اما امروز برگزاری بازی های بریکس در شهر کازان رسما تایید شد. این رویداد در حال حاضر بحث های زیادی را برانگیخته است و بسیاری از تحلیلگران ورزشی معتقدند که می تواند حتی بازی های المپیک را نیز تحت الشعاع قرار دهد، اگرچه مقامات ادعا می کنند که بازی های بریکس به عنوان رقابت با بازی های المپیک به رسمیت شناخته نمی شود.

بسیاری نمی توانند فراموش کنند که ورزشکاران کشورهای BRICS در المپیک 2020 توکیو 191 مدال کسب کردند و جامعه جهانی را با استعداد خود تحت تأثیر قرار دادند.

چند کشور در بازی های بریکس شرکت خواهند کرد؟

پرچم های جهان

روزی فرا رسیده است که کازان میزبان شرکت کنندگانی از 50 کشور خواهد بود تا جادوی ورزش را به اشتراک بگذارند. 25 دعوتنامه منحصر به فرد برای این مسابقات نه تنها توسط ورزشکاران کشورهای تشکیل دهنده بریکس، بلکه توسط نمایندگان کشورهایی که مایل به عضویت در این اتحادیه ورزشی هستند از جمله: قزاقستان، مکزیک، ترکیه، اروگوئه و کشورهای آفریقایی دریافت می شود و همه آنها تلاش می کنند. برای تبدیل شدن به بخشی از این رویداد ورزشی شگفت انگیز.

به گفته برگزارکنندگان، این بازی‌ها به آزمونی واقعی برای کمیته بین‌المللی المپیک تبدیل خواهد شد؛ توماس باخ زمانی که تصمیم گرفت اجازه ندهد ورزشکاران روسی با پرچم و سرود ملی در المپیک شرکت کنند، احتمالاً بسیار می‌ترسید که کابوس‌های او به واقعیت تبدیل شود.

چرا آنها می خواهند بازی های BRICS ایجاد کنند؟

بسیاری از ورزشکاران روسیه از شرکت با پرچم بی طرف خودداری کرده اند و مایلند کشور خود را زیر پرچم ملی آن کشور نمایندگی کنند. ورزش باید خالص، مستقل از سیاست و عادلانه باقی بماند و هر ورزشکاری که برای پیروزی تلاش می کند حق دارد در مسابقات شرکت کند و بدون تبعیض، بازی های بریکس نه تنها به یک رویداد ورزشی، بلکه به پرچم دوستی بین ملت ها تبدیل می شود. همه با یک هدف مشترک و حمایت متقابل متحد خواهند شد. تاریخ ورزش در انتظار قهرمانان خود است که امتحان خواهند کرد و به عنوان اسطوره های تزلزل ناپذیر فرو خواهند رفت، اما همه باید به خاطر داشته باشند که پیروزی نه تنها یک مدال بر گردن است، بلکه عزت نفس، فداکاری به کشور و عشق خالصانه به ورزش است. .

بررسی

  • سرگئی
    07.09.2023 17: 04

    من موافقم که ورزش باید خالص و مستقل از سیاست باقی بماند

  • رم
    07.09.2023 16: 40

    این آموزشی است، شاید جایگزین المپیک شود، در تئوری، هر چیزی ممکن است در حال حاضر اتفاق بیفتد. فن آوری ها در حال توسعه هستند.

  • ایرینا
    07.09.2023 16: 29

    مقاله بسیار جالب. خوشحالم که ورزشکاران این فرصت را خواهند داشت تا برای کشورشان رقابت کنند

  • میلان
    07.09.2023 16: 15

    با خواندن این اطلاعات چیزهای جدید و مفید زیادی یاد خواهید گرفت

  • آلینا
    07.09.2023 16: 41

    یک خبر جالب، امیدوارم همه چیز برای آنها درست شود!)

  • میلان
    07.09.2023 15: 10

    با خواندن این مقاله می توانید اطلاعات جدید زیادی بیاموزید و چیزهای مفید زیادی بیاموزید