عضوگروه. آیا درست است که در روبین همه چیز توسط راهزن دهه 90 تصمیم می گیرد؟

ProstoProSport - در مورد "تصمیم گیرنده" اصلی باشگاه کازان که مدیر کل FC رستم سایمانوف است.

او نه تنها یک گذشته جنایتکارانه در پشت خود دارد، بلکه یک حکم واقعی برای ایجاد و رهبری یک گروه (باند) مسلح پایدار نیز دارد. سایمانوف با نام مستعار "سایمان" کار خود را در دنیای جرم و جنایت در دهه 90 آغاز کرد و به عضویت گروه "نیزا" درآمد. در مقطعی، کارمند آینده روبین در هتل سواستوپل مسکو مستقر شد تا تجارت نوار کاست را که در آن زمان محبوب بود، ایجاد کند. در ارتباط با این، گروه جنایت سازمان یافته که سایمانوف در آن عضویت داشت به "سواستوپولسکی" تغییر نام داد. هدف این گروه مقابله با گروه گانگستری افسانه ای ژیلکا بود و در این امر سواستوپولسکی ها کاملاً موفق بودند. در تحقیقات ادعا شده بود که در طول وجود این باند، اعضای آن تعداد زیادی حمله و قتل انجام داده اند.

در نتیجه، در آگوست 2010، سایمانوف 2015 سال به عنوان سختگیرتر محکوم شد و روبین کازان از کارگزار خود دفاع کرد و حتی از اولین رئیس جمهور تاتارستان، مینتیمر شایمیف، درخواست کرد تا مدیر کل باشگاه فوتبال را آزاد کند. . اما درست نشد. و در مارس XNUMX، سایمانوف آزادی مشروط را دریافت کرد.

حالا بریم سراغ مسائل فوتبال. در سال 2006، "سایمان" پستی را در روبین کازان گرفت و مدیر امور عمومی فدراسیون فوتبال شد و از سال 2007 تا 2008 پست معمول مدیرکل را بر عهده داشت. و همان قهرمانی بردیف "روبین" با کمک سایمانوف از جمله موارد دیگر جمع آوری شد. اگر با تلاش یک کارمند، کریستین آنسالدی، سرگئی سماک، گکدنیز کارادنیز، سرگئی ربروف و ساوو میلوسویچ خریداری شوند، چه می توانیم صحبت کنیم. همه آنها نقش مهمی در موفقیت های قهرمانی تیم کازان و در نبردهای جام ملت های اروپا با غول های دنیای قدیم داشتند. در اینجا می توان به ویژه بر سماک و کارادنیز تأکید کرد. آنها مانند هیچ کس دیگری بوی مدال طلا را در مسابقات قهرمانی روسیه حس کردند و این آنها بودند که در نیوکمپ دست و پای بارسلونا کاتالان را بستند. دوره های درخشان تری در تاریخ روبین وجود نداشته است و معلوم نیست که وجود داشته باشد یا خیر.

به طور کلی، سایمانوف شخصیتی بسیار بحث برانگیز به نظر می رسد. از یک طرف، او یک بومی معمولی دهه 90 است که برای تشکیل یک باند وقت گذرانده است، و از سوی دیگر، شاید بدون دست سبک او، هواداران روبین مجبور نباشند سال های "طلایی" تیم را به خاطر بسپارند. در اصل، اگر او را صرفاً به عنوان یک کارمند فوتبال ارزیابی کنید، به نظر حرفه ای می رسد، اما نمی توانید گذشته تاریک او را با یک پاک کن پاک کنید. و تمام پیروزی های گذشته تیم کازان قبلاً فقط در جایی در حافظه باقی مانده است. روبین فعلی در سال های اخیر منظره بسیار رقت انگیزی بوده است. رهبری فعلی، از جمله سایمانوف، در اینجا مقصر مستقیم نیستند. در اینجا مسیری را می بینیم که از دستان مدیریت گذشته تیم به سرپرستی شهردار کازان ایلسور متشین کشیده شده است. سوال بزرگ همچنان باقی است، روبین چگونه انتظار داشت از شرایطی که در یک تابستان 40 میلیون یورو خرج بازیکنان تازه وارد کرده بود، خلاص شود؟ با قهرمانی در لیگ قهرمانان؟ و اکثراً نام‌هایی را که نه دیده می‌شوند و نه شنیده می‌شوند، می‌گرفتند. به نظر می رسد تنها استثنا الکس سانگ باشد، اما او هنوز از پشت صحنه بیرون نمی آید. و بعداً این فوتبالیست کامرونی وارد لیست بدترین نقل و انتقالات بارسا شد که همین موضوع باعث تردید در کفایت مدیریت سابق روبین می شود.

این نوع خرید سرگرم کننده به رهبری متشین بود که به آینده نزدیک روبین پایان داد، تیم را به مبارزه برای بقا کشاند و منجر به محرومیت از حضور در جام های اروپایی شد. در این زمینه، همه می خواهند بپرسند که چرا هیچ کس واقعاً در این مورد پاسخ نداد؟ علاوه بر این ، همانطور که بعداً مشخص شد ، کوربان بردیف که به کازان بازگشت ، حتی از ورطه مالی که در پس زمینه هزینه های متوسط ​​در تیم شکل گرفته بود آگاه نبود. و بعد از همه اینها، تاندم بردیف و سایمانوف اصلا شبیه قهرمان نبود. این بار تیم به سادگی در تلاش برای زنده ماندن بود و مانند یک هاکستر معمولی می شد: روبین بازیکنان را ارزان تر می گرفت و سعی می کرد آنها را با قیمت بالاتری بفروشد.

و همه از کوربان بیکیویچ که سعی کرد در چنین شرایط جهنمی فوتبال بازی کند چه می خواستند؟ او تازه وارد شد و شش ماه بعد تیم عملاً از شر دارایی های غیر نقدی خریداری شده تحت متشین خلاص شد ، سپس فوتبالیست های وفادار به او به دنبال بردیف رفتند. وقتی کریستین نوبوآ شوت‌های مشخص خود را به سمت دروازه حریف کوبید، قلب هواداران دوباره خونی شد و تیم کازان چه خداحافظی با کهنه‌کار خود گکدنیز کارادنیز کرد که به دلیل اشک نمی‌توانست کلمات را به درستی تلفظ کند. اما این به پایان رسید و پس از آن یک انتقال شدید به حیوانات جوان همراه با بی ثباتی معمول رخ داد. جام‌ها و مدال‌های اروپایی اینجا چیست؟ من فقط پرواز نمی کنم. آن "یقوت" کوربان بردیف شبیه هیدرا بود که یک سر را قطع می کند، اما سر دیگری ظاهر می شود. بله، نتیجه لنگ بود، اما تیم کازان موفق شد دو فصل متوالی سرپا بماند.

به هر حال ، اگر قبلاً سایمانوف را می توان منحصراً یک کارمند در نظر گرفت ، از مارس 2018 او مالک مشترک روبین شد و پس از خروج بردیف ، او مالک انحصاری باقی ماند. اما در آن زمان باشگاه تصمیم گرفت خصوصی شود تا از تحریم یوفا به دلیل خریدهای مضحک جلوگیری کند، اما نتیجه نداد. این تیم دو فصل محروم شد و امسال تیم کازان شانس واقعی برای بازگشت به مسابقات اروپایی دارد.

در نتیجه برای سایمانوف و بردیف برای بار دوم تاندم درست نشد. فقط این است که کوربان بیکیویچ به کار کردن، تعیین بالاترین اهداف و مبارزه نکردن برای بقا و سر و کار نداشتن منحصراً با نسل جوان عادت دارد. سایمانوف اکنون تنها است، شرط بندی روی شارونوف جوان کارساز نبود، مربی به عنوان یک تازه وارد ابتدا خوش شانس بود، اما سپس همه حریفان بازی او را از روی قلب یاد گرفتند و بلافاصله او را بیکار کردند. پس از او، تیم توسط لئونید اسلوتسکی هدایت شد. و به نظر می رسد که در واقعیت های روسیه او برتر است، اما اگر روبین در رقابت های اروپایی هدف قرار گیرد، پس تشبیه با بردیف دشوار است، زیرا مربی سابق زسکا و تیم ملی بر بارسلونا، اتلتیکو پیروزی ندارد. مادرید و بایرن و او در خارج از کشور نیز حضور دارد تجربه کاری او موفقیت چندانی برای او به ارمغان نیاورد.

و به نظر می رسد که در حال حاضر بردیف باید به جای او می بود - مردی که سخت ترین زمان را بر دوش خود تحمل کرد و باید برای آن پاداش می گرفت. ترکیبی را که تحت رهبری کوربان بیکیویچ و فعلی بود، به همراه تازه واردانی به شکل اولگ شاتوف، سلطان مراد باکایف، هوانگ این بئوم و جورج دسپتوویچ مقایسه کنید. به نظر می رسد با چنین بازیکنانی روزهای تاریکی مانند دوران بردیف وجود نداشت. و این بسیار ناعادلانه است!

بررسی