خبیب مقابل تونی فرگوسن سوال: چرا جنگ ها شکست؟

5 بار!!!

خبیب نورماگومدوف مبارز روسی قبلا بازنشسته شده است و با نتیجه استاندارد: 29-0. اما او هرگز حریفی را که همه انتظار داشتند در هشت ضلعی با او ملاقات کنند، ملاقات نکرد. به دلایل مختلف، نبردها تا پنج بار شکسته شد.

آن حریف جنگنده آمریکایی تونی «ال کوکوی» فرگوسن است.

اولین مبارزه شکست خورده

مسابقات: فینال TUF 22  

تاریخ: 11.12.2015

تا پایان سال 2015، خبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن هر کدام با 6 برد در رکود بودند و یکی از ترسناک ترین مبارزان بخش خود محسوب می شدند. مبارزه در دسته تا 70 کیلوگرم قرار بود در تاریخ بسیار خوبی برگزار شود، اما هرگز برگزار نشد.

واقعیت این است که خبیب در یک سری از مصدومیت‌های شگفت‌انگیز گیر کرده بود: یکی از آسیب‌دیدگی‌ها همیشه به دنبال مصدومیت بعدی بود. نورماگومدوف به سختی موفق به بهبودی از پارگی رباط صلیبی شده بود که قبل از مبارزه با تونی ناگهان دنده اش شکست.

بنابراین، خبیب و فرگوسن - دعوا هرگز انجام نشد.

دانا وایت به شدت ناامید به نظر می رسید. چه کسی می دانست که «عقاب» در مقابل «ال کوکوی» به بلای UFC تبدیل خواهد شد؟

دومین نبرد شکست خورده

مسابقات: UFC در FOX 19  

تاریخ: 16.04.2016

خبیب مقابل تونی: مبارزه قبل از سال 2016 علاقه بیشتری را برانگیخت. در آن زمان، خبیب در XNUMX مبارزه پیروز شده بود اما به دلیل مصدومیت دو سال بود که در مسابقات شرکت نکرده بود. تونی فرگوسن با هفت برد متوالی وارد مبارزه شد.

«ال کوکوی» از اینکه حبیب شش ماه پیش مقابل او وارد قفس نشد، چندان خوشحال نبود، بنابراین همانطور که انتظار می‌رفت، شعله‌انداز سطل زباله را روشن کرد. دعوا به قدری جالب می شد که UFC از قبل سود حساب می کرد، اما...

حدود دو هفته قبل از شروع مسابقات، مشخص شد که فرگوسن مشکلات سلامتی جدی دارد. در نهایت، پزشکان مایعی را در ریه های او پیدا کردند و او را از هشت ضلعی منع کردند.

آمار خبیب 29-0: او اغلب چگونه برنده شد؟

10- تصمیم به اتفاق آرا

8- ناک اوت فنی

7-خفه

4- نگه داشتن درد

سومین نبرد شکست خورده

مسابقات: UFC 209   

تاریخ: 04.03.2017

پس از تعیین تاریخ نبرد، اولین پیام ها - در ابتدا طنز - از سوی مردم، به هر نحوی که با رشته های جنگی مرتبط بود، ظاهر شد که نبرد دوباره به دلایلی شکست خواهد خورد. با این حال، خبیب در مقابل تونی فرگوسن - افراد بیشتری می خواستند مبارزه را تماشا کنند.

در سال 2017، قهرمان سبک وزن کانر مک گرگور تصمیم گرفت خود را در بوکس آزمایش کند و UFC یک بار دیگر کسانی را که درست پایین تر از ایرلندی در این بخش در نظر گرفته می شدند - خبیب و تونی را گرد هم آورد. آنها قرار بود برای عنوان موقت مبارزه کنند، اما کارشناسان معتقد بودند که این مبارزه قهرمان بلامنازع این بخش را نشان می دهد. چرا؟ زیرا مک گرگور به لطف تنها یک پیروزی در دسته سبک وزن کمربند را به دست آورد و "عقاب" و "ال کوکوی" در رگه های برد (به ترتیب 8 و 9) بودند.

اما این بار همه چیز خراب شد. خبیب به دلیل از کار افتادن کلیه هایش به دلیل وزنه زدن سنگین به وزنه کنترل نیامد.

دانا وایت در آن زمان گفت: «این مبارزه نفرین شده است.

نبرد شکست خورده چهارم

مسابقات: UFC 223   

تاریخ: 07.04.2018

یک هفته قبل از مبارزه اصلی UFC 223، تونی فرگوسن مصاحبه ای انجام داد و استودیو را ترک کرد. به نظر می رسد که چه اتفاقی می تواند در اینجا بیفتد؟ اما باز هم اتفاق افتاد: "ال کوکوی" به طرز ناخوشایندی روی سیم گیر کرد و به قدری افتاد که به رباط های صلیبی زانوی خود آسیب رساند. دانا وایت بلافاصله صحبت کرد: "من دیگر در زندگی ام دعوای حبیب و تونی را ترتیب نمی دهم، زیرا احتمالا غیرممکن است."

این رویداد همچنین به این دلیل معروف شد که چند روز قبل از شروع آن، کانر مک گرگور و تیمش به اتوبوسی با شرکت کنندگان UFC 223 حمله کردند: اینگونه بود که ایرلندی انتقام این واقعیت را گرفت که خبیب به دوستش آرتم لوبوف در هتل حمله کرد. لابی

آمار تونی 25-4 است: او چگونه اغلب برنده می شد؟

9-تغییر

9- ناک اوت فنی

4- تصمیم به اتفاق آرا

2-ناک اوت

پنجمین نبرد شکست خورده

مسابقات: UFC 249   

تاریخ: 09.05.2020

خیلی سریع مشخص شد که این یک ماه بسیار بد از یک سال بسیار بد برای برگزاری یک «نبرد لعنتی» دیگر بود. موج اول و بسیار قدرتمند کرونا در جهان موج می زد، اکثر کشورها مرزهای خود را بستند، UFC سه بار (دو بار - به طور رسمی) تاریخ رویداد را تغییر داد. به هر حال، این مسابقات در جکسونویل، فلوریدا برگزار شد. خبیب نورماگومدوف گفت که به دلیل بسته بودن مرزها به آمریکا پرواز نخواهد کرد. با این حال، نماینده آژانس حمل و نقل هوایی فدرال به زودی صحبت کرد و گفت که محدودیت خاصی برای کلاس های تجاری وجود ندارد و در صورت تمایل، "عقاب" می تواند به راحتی به ایالات متحده برود.

تونی فرگوسن به سبک خودش صحبت کرد و گفت که خبیب به سادگی ترسیده است. در یک اطلاعیه کوتاه، "ال کوکوی" جاستین گیتجه را دریافت کرد که به او باخت.

در پاییز 2020، دانا وایت گفت که اگر یک بار دیگر مبارزه ای بین نورماگومدوف و فرگوسن ترتیب دهد، کاملاً ممکن است که یک سیارک به زمین بیفتد یا اتفاقی مشابه رخ دهد.

بنابراین، خبیب در مقابل تونی - مبارزه کامل هرگز اتفاق نیفتاد. بله، و همچنین ناقص.

بررسی