روسپی زیر سن قانونی و دعوا با روبن. تمام رسوایی های فرانک ریبری

فرانک ریبری نه تنها یک بازیکن بزرگ فوتبال است، بلکه فردی است که دائماً با رسوایی همراه است. 

روسپی زیر سن قانونی

در سال 2010، پلیس فرانسه در سال 2008 به دنبال دیدار بازیکنان خروس های گالیک در پاریس به فاحشه خانه ها یورش برد.

نام خانوادگی ریبری یکی از اولین کسانی بود که در رابطه با زاهیا دهار، خردسال در آن زمان، پدیدار شد. رسوایی وحشتناکی رخ داد و علاوه بر این، فرانک در آن زمان ازدواج کرده بود. اما همه چیز مرتب شد.

خود مادموازل دهار در این امر کمک کرد. او گفت که او واقعاً با ریبری ارتباط داشت - دوستان او را برای تولد فرانک "دادند" و بعداً او حتی دختر را به همکارانش در تیم ملی - حاتم بن ارفا ، سیدنی گو و کریم بنزما توصیه کرد. اما دهار همچنین گفت که به ریبری در مورد سنش دروغ گفته و گفته او 20 ساله است.

این اعتراف باعث شد که حکم هافبک بایرن از سه سال پشت میله های زندان به جریمه ناچیزی تبدیل شود.

سایر متهمان این پرونده نیز فقط اندکی مجروح شدند. در مورد دهار، این رسوایی به نفع او بود: او به یکی از محبوب ترین مدل های اسکورت در پاریس تبدیل شد، برای خود یک آپارتمان بزرگ در نزدیکی پارک دو پرنس خرید و پس از ترک صنعت مشکوک، خود را در دنیای مد یافت و تبدیل به یکی از بهترین مدل های اسکورت شد. موزه کارل لاگرفلد، کریستین لوبوتن و دیگر افراد مشهور.

زخیا هیچ کینه ای از فرانک ندارد و اطمینان می دهد که او با او شجاع و مودب بوده است. خوب، نظر همسر ریبری در مورد این موضوع همچنان یک راز باقی مانده است.

رابن را کشیدند

"سرقت" نه تنها برای بایرن، بلکه برای تمام فوتبال اروپا پیوند تاریخی است. با این حال، روابط بین فرانسوی و هلندی همیشه هموار نبود.

این در درجه اول به دلیل خلق و خوی خشن ریبری است. او بارها به شریک زندگی خود حمله لفظی کرد و حتی یک بار هم با مشت دست به کار شد!

این اتفاق در سال 2012 و در زمان استراحت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید رخ داد. فرانک بعداً گفت که همه چیز با یک ضربه آزاد شروع شد. موقعیت برای یک راست دست مساعد بود و یوپ هاینکس توصیه کرد که ریبری یا تونی کروس چنین شوت هایی را انجام دهند. روبن سمت دومی را درست در زمین گرفت و سعی کرد مرد فرانسوی را از توپ دور کند. و برای این کار در رختکن سیلی به صورتم خورد.

آرین البته در آن موقعیت هم پسر خوبی نبود: او ابتدا به ریبری فحش داد که دنیا چه ارزشی دارد و سپس سعی کرد تن به تن مبارزه کند. اما او با تذکر شفاهی از زمین خارج شد اما ریبری به عنوان مشوق دعوا از سوی بایرن 50 هزار یورو جریمه شد.

هر دو بعداً گفتند که این نقطه ضعف رابطه آنها بود - از آن به بعد فقط بهتر شد.

در مورد رئال مادرید، بایرن پس از آن در ضربات پنالتی پاس داد، اما در دیدار تعیین کننده، ژرمن ها توسط چلسی پر شور روبرتو دی ماتئو متوقف شدند.

ماری جوانا در تعطیلات

در ژوئن 2014 جام جهانی به تازگی در برزیل آغاز شد اما ریبری به دلیل مشکل کمر به آن نرفت. و به جای فوتبال، به استراحت پرداختم.

فرانک آنقدر سریع در ایبیزا قدرت خود را بازیافت که به زودی وارد صفحه اول بیلد شد - روزنامه نگاران مشاهده کردند که چگونه او در جمع دوستانش سیگاری می کشد که بسیار شبیه به "مفصل" به نظر می رسد.

تیتر این روزنامه ها بود: "ریبری ماری جوانا می کشد در حالی که فرانسه در جام جهانی می جنگد!" نمایندگان این فوتبالیست البته همه چیز را تکذیب کردند اما چه کسی آنها را باور کرد؟ زمانی که لس بلیز از جام جهانی کنار رفت، فرانک یکی از قربانیان اصلی بود.

در نتیجه، تنها دو ماه بعد، در آگوست 2014، ریبری اعلام کرد که از تیم ملی خداحافظی می کند. او انگیزه تصمیم خود را جراحات و میل به گذراندن زمان بیشتر با خانواده اش بود. اما حقیقت این است که پس از رسوایی ماری جوانا، خود فرانسوی ها دیگر نمی خواستند او را در تیم ببینند. شهرت او در پایین ترین حد بود.

روزنامه نگار را بزن

فصل 2018/19 آخرین فصل ریبری در بایرن بود و او آن را به همان روشی سپری کرد که تمام فصل های قبلی - به تناوب بین بازی های عالی و بازی های احمقانه.

فرانک یکی از بارزترین نمونه های حماقت خود را در 12 نوامبر 2018 پس از یک بازی شکست خورده با بوروسیا دورتموند نشان داد. بلافاصله پس از بازی، پاتریک گیلو، روزنامه‌نگار beIN Sports از کهنه‌کار پرسید که آیا برای از دست دادن دو گل احساس گناه می‌کند یا خیر. ریبری در واکنش به این موضوع سه سیلی به صورت خبرنگار وارد کرد و با مشت به سینه او زد.

اگر بازیکنی با اعتبار کمتر به جای فرانک بود، با محرومیت شرم آور از تیم، جریمه نقدی و محاکمه مواجه می شد. اما ریبری یک اسطوره زنده در آلیانز آرنا است و بایرن تمام تلاش خود را کرد تا داستان ناخوشایند را خاموش کند.

حسن صالحامیدزیچ، مدیر ورزشی مونیخ، ملاقاتی را بین فرانک و گیلو ترتیب داد که در آن آشنایان قدیمی صلح کردند. این باعث شد تا وینگر یک ساعت ناخوشایند در دادگاه باقی بماند. در همان زمان، ریبری بابت رفتار خود در مقابل دوربین عذرخواهی کرد و جریمه پرداخت کرد.

خب، یک واقعیت عجیب دیگر: هم بایرن به طور کلی و هم فرانک به طور خاص، بعد از آن اتفاق خیلی بهتر بازی کردند، شروع به زدن گل های بیشتری کردند و در بهار قهرمانی را از دستان بوروسیا ربودند. انفجار منفی مرد فرانسوی، به طور کلی، به نفع همه در باشگاه بود.

استیک طلایی و درگیری با طرفداران

در ژانویه سال جاری، ریبری در تعطیلات خود ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دهد در حال خوردن یک استیک طلایی به قیمت 1200 یورو بود که توسط سرآشپز شیک ترکیه، Nusret Gökçe، معروف به Salt Bae، تهیه شده بود.

هواداران این بازیکن فوتبال از این هدر دادن پول عصبانی شدند و او را به انجام امور خیریه توصیه کردند. و فرانک چطور؟ به سبک خودش جواب داد.

بیایید این موضوع را در سال 2019 درست کنیم. بیایید با حسودان، شروران، کسانی که به دلیل شکستگی کاندوم حامله شده اند شروع کنیم. *** من مادر شما، مادربزرگ شما و حتی شجره نامه شما هستم. من چیزی به شما بدهکار نیستم من به خاطر خدا، خودم، خانواده ام و دوستانم که به من ایمان داشتند موفق شدم. بقیه سنگریزه‌های کفش من هستند.» همانطور که می‌بینیم، فرانک در پذیرش انتقاد کمی مشکل دارد.

البته، پس از این، کاربران در شبکه اجتماعی خشمگین تر شدند، نشریات زرد به آن پیوستند، بنابراین پس از چند روز ریبری مجبور شد خود را نه آنلاین، بلکه در زندگی واقعی توجیه کند.

در نتیجه، این برای فرانک جریمه سنگینی تمام شد که به گفته صالحامیدزیچ، بایرن آن را از دستمزد وینگر کسر کرد.

اگرچه همه شرکای فرانسوی با این موافق نبودند. به عنوان مثال، توماس مولر از ریبری دفاع کرد و خاطرنشان کرد که در طول حرفه خود بیش از حد فعالانه توسط روزنامه نگاران و دوستداران انواع احساسات وحشت زده شده است.

بررسی