5 بهترین استریمر دهه

#ProstoProSport درباره گروهی از بهترین استریمرهای دهه گذشته صحبت می کند.

پخش جریانی نسبتاً اخیراً به یک پدیده محبوب تبدیل شده است - با ظهور خدمات آنلاین تخصصی در اواخر سال 2008 و 2010. در حال حاضر، استریمرها ترندستند، آنها ستاره های زمان ما هستند. به آنها گوش داده می شود، نظرات آنها مورد توجه قرار می گیرد و مورد احترام قرار می گیرند. در این مطلب، ما 5 بهترین استریمر دهه را که نام خود را برای همیشه در تاریخ استریم ثبت کردند، گردآوری کرده ایم.

5. Felix “xQc” Lengyel

فلیکس "xQc" لنگیل، عکس – esportsjunkie.com

او در حالی که هنوز یک بازیکن حرفه ای بود با بازی Overwatch با شخصیت های تانک به شهرت رسید. این مرد به دلیل رفتارهای عجولانه و بیش از حد احساسی خود از توییچ خارج شد. برخی افراد با کاریزما برنده می شوند، برخی دیگر با مهارت، و فلیکس یک استریمر است که در ابتدا به عنوان یک مرد بد معرفی شد.

xQc ویدیوها و چت های خنده دار را تماشا می کند

فلیکس تقریباً دو میلیون دنبال کننده در توییچ و تقریباً 400 هزار در توییتر دارد. پس از خروج Shroud و Ninja به Mixer، Felix با اطمینان در صدر Twitch باقی می‌ماند و موقعیت‌های جالب و درگیری‌های جدید با مشارکت او دائماً در فضای اطلاعات ظاهر می‌شوند.

4. پسر "دکتر بی احترامی" پرتو

پسر "دکتر بی احترامی" بیم، عکس - kanobu.ru

دکتر DisRespect یک تازه وارد در جریان است. این سازنده سابق بازی که برای مدت طولانی روی CoD کار می کرد، تصویر فعلی خود را در سال 2010 ایجاد کرد، اما در سال 2015 با آن به شهرت رسید، زمانی که به فعالیت های قبلی خود پایان داد و روی استریم متمرکز شد.

تصویر او در واقع ساده است - "دکتر" تصمیم گرفت که شخصیتی با کلاه گیس مشکی، عینک و هدفون، که یادآور یک مرد سرسخت دهه 80 است، به راحتی قابل تشخیص و محبوب باشد. و او اشتباه نکرده است. در حال حاضر تقریبا 4 میلیون بیننده مشترک آن شده اند.

دکتر DisRespect استریم را به سطح یک نمایش ارتقا داده است - وقتی به استریم او می روید و رنگ های روشن، نور و جلوه های صوتی را می بینید، می خواهید بارها و بارها برگردید. بالاخره هر کدام از استریم های او با قبلی متفاوت است. با وجود این واقعیت که تصویر بدون تغییر باقی می ماند، محیط اطراف استریمر تغییر می کند. بینندگان برای دیدن مهارت گای به جریان او نمی آیند. می آیند تا بخندند و از او یک دوز مثبت دریافت کنند.

3. جرید "Summit1g" Lazar

Jarid "Summit1g" Lazar، عکس - gaimer.net

Summit1g یکی از معدود استریمرهایی است که در صدر قرار گرفته و سال ها محبوبیت خود را حفظ کرده است. اگر مردی وجود داشته باشد که در بخش عمده ای از دهه گذشته یک ترند بوده است، او اینجاست.

لازار از سال 2012 به طور منظم پخش می شود. او یک بازیکن حرفه ای سابق Counter-Strike: Global Offensive است. چهار میلیون بیننده مشترک آن شده اند و 90 نفر به طور منظم در پخش آن شرکت می کنند. در ژانویه 000، او به عنوان محبوب ترین استریمر در پلتفرم توییچ شناخته شد، اگرچه از آن زمان تاکنون این عنوان را از دست داده است. مهمترین چیز این است که محبوبیت او در محیط استریم هرگز کاهش نیافته است. حتی پس از هشت سال پخش در توییچ، او همچنان در حال ترند است. راز چیست؟ در ارادت به طرفدارانش و در توانایی جالب ماندن.

2. مایک "کفن" گرزیک

مایک "کفن" گرزیک، عکس - news.acer.com

مایک نمونه درخشان دیگری از کسی است که از آزمایش کردن و امتحان کردن چیز جدیدی نمی ترسد. پس از پایان کار خود به عنوان یک بازیکن ورزش های الکترونیکی، او به یکی از بزرگترین استریمرهای زمان ما تبدیل شد. مردم عاشق او شدند نه به خاطر شیطنت ها و احساسات بیش از حد او - نه، او دقیقاً برعکس دکتر بی احترامی است. آنها او را قبل از هر چیز به خاطر مهارتش دوست داشتند. مهم نیست که چه تیراندازی بازی می کند، مایک همیشه سطح بی عیب و نقصی را نشان می دهد - این در سابقه ورزش الکترونیکی او در Counter-Strike منعکس شده است. به همین دلیل، او حتی به "پادشاه تیراندازان" ملقب شد.

Shroud در برابر یکی از بهترین بازیکنان CS:GO بازی می کند

او توییچ را در سال 2017 منفجر کرد، زمانی که 30 بیننده به استریم او آمدند - تعداد غیرقابل تصوری از افراد برای یک تازه وارد، آن موقع به نظر می رسید. در مارس 000، تعداد او به 2019 نفر در هر استریم افزایش یافت، که همزمان با انتشار Apex Legends، تیراندازی دیگری بود که در آن Shroud شروع به تسلط کرد.

Shroud چگونه COD را بازی می کند

تا به امروز، Shroud همچنان میلیون‌ها نفر را متحیر می‌کند و سطح فوق‌العاده‌ای از بازی را در تقریباً هر بازی FPS که او لمس می‌کند، ارائه می‌کند. در اکتبر 2019، Shroud توییچ را ترک کرد تا به پلتفرم Mixer مایکروسافت بپیوندد. از آن زمان تاکنون 85 درصد از بینندگان خود را از دست داده است. اما استریمر ناامید نمی شود - برای یک توافق سه ساله با میکسر تقریباً از 8 تا 13 میلیون دلار دریافت می کند. این کاملاً کافی است تا پس از پایان کار خود به عنوان پخش کننده به راحتی وجود داشته باشید.

1. تایلر "نینجا" بلوینز

تایلر "نینجا" بلوینز، عکس - games.mail.ru

حتی اگر نینجا تنها در ابتدای سال 2018 به سطح فعلی خود رسید، چندین استدلال قوی وجود دارد که او را بهترین استریمر دهه نامید. اول از همه، تایلر بیشترین درآمد را دارد. ثانیاً، قبل از تغییر از توییچ به میکسر، او بیشترین تعداد مشترک را در توییچ داشت - بیش از 14 میلیون. حتی کسانی که به طور کلی پخش کننده ها را تماشا نمی کنند در مورد آن می دانند.

ثالثاً او پس از انتشار Fortnite به محبوبیت خود دست یافت. در حالی که هنوز یک بازیکن حرفه ای Halo بود، در هر استریم 10-15 هزار بیننده جذب کرد و حتی رویای شهرت را هم در سر نداشت. اما Fortnite آمد و همه چیز تغییر کرد. شهرت واقعی نینجا پس از پخش مشترک در Fortnite با رپر دریک و ستاره NFL، تراویس اسکات به دست آمد. این جریان تمام رکوردهای قابل تصور و غیرقابل تصور را شکست - در اوج آن، 635 هزار نفر آن را تماشا کردند.

بهترین لحظات از همان جریان دریک

همچنین شایان ذکر است که نینجا در تبلیغات Super Bowl ظاهر شده است و قراردادهای حمایت مالی با آدیداس و ردبول دارد. جاه طلبی های او فراتر از پخش زنده است و به راحتی می توان او را بهترین بهترین ها نامید.

استریمرهای ارائه شده در این مقاله، به نظر ما، بیش از دیگران بر این صنعت تأثیر گذاشته اند. اما این می تواند شامل پخش کننده های محبوبی مانند Tfue، Myth، Dakotaz، Daequan، LIRIK، Imaqtpie، Sodapoppin، TimTheTatman، Pokimane، Magic و بسیاری دیگر باشد. همه آنها قهرمانان زمان ما هستند که میلیون ها نفر می خواهند شبیه آنها باشند.

بررسی