مربی مالاگا خودش را لو داد، رونالدو ترنسیست ها را صدا زد، گیگز با همسر برادرش خوابید. رسوایی های جنسی فوتبال

ویکتور سانچز دل آمو، سرمربی مالاگا در دسته دوم اسپانیا، به دلیل حضور در یک ویدئوی صمیمی از این باشگاه اخراج شد، اما او تنها کسی نیست که در دنیای فوتبال به خاطر رابطه جنسی دچار دردسر شده است.

ویکتور سانچز دل آمو: قیمت "قرار گرفتن در معرض"

ویدیویی از این مربی جوان در ابتدای سال در شبکه های اجتماعی منتشر شد: ابتدا ویکتور سانچز دل آمو با تی شرت باشگاهی و شورت جلوی دوربین می نشیند و سپس با یک حرکت تند لباس زیر خود را در می آورد. و با شکوه تمام در برابر بیننده ای جالب ظاهر می شود.

علیرغم این واقعیت که بازیکنان از مربی خود حمایت کردند و پلیس گفت که این ویدیو از آرشیو شخصی دل آمو به سرقت رفته است و آنها به دنبال جنایتکارانی بودند که از فارغ التحصیل رئال مادرید 20000 یورو طلب کردند، مالاگا همچنان ویکتور سانچز را از دست داد.

رسماً: زیرا او "محتوای برهنه را توزیع می کرد." غیررسمی: مالاگا یک قدم تا سقوط به دسته سوم فاصله دارد.

رونالدو و ترنسوستی ها

در سال 2008، رونالدو برزیلی که از دوست دخترش جدا شده بود، تصمیم گرفت شب را در جمع سه فاحشه بگذراند. همه چیز کاملاً طبق برنامه پیش نرفت: به زودی همسایگان در اتاق هتل با پلیس تماس گرفتند، زیرا فریادهای بلندی از آپارتمان بازیکن فوتبال شنیده شد. پلیس ورودی علت درگیری را کشف کرد: معلوم شد که رونالدو به اشتباه با سه ترنسوست تماس گرفته است.

بعداً رئیس فعلی وایادولید گفت: این احمقانه ترین اشتباه زندگی من بود.

بدون جان تری کجا بودیم؟

برای مدت طولانی، جان تری به عنوان مدافع میانی ایده آل و رهبر اتاق رختکن ایده آل در نظر گرفته می شد. تا اینکه خیانت های متعدد او با همنوعش آشکار شد.

بلندترین رسوایی جنسی مربوط به جان تری مربوط به ونسا پرونسل، بهترین دوست همسرش و دوست دختر وین بریج است، که تری با او از رنگ های چلسی و تیم ملی انگلیس دفاع کرد. بریج از تمرین با تری و بازی برای انگلیس خودداری کرد در حالی که دوست خیانتکارش برای او بازی می کرد.

زوج شیرین اهل ایبار

آنتونیو لونا و سرجیو انریچ آنقدر در ایبار جدایی ناپذیر بودند که ترجیح دادند حتی در طول روابط عاشقانه از هم جدا نشوند. ویدئویی در اینترنت منتشر شده است که محتوای آن مشخص می کند که لونا و انریچ به نوبت با یک دختر رابطه جنسی دارند.

بازیکنان گفتند که این ویدئو به سرقت رفته است و فیلم خصوصی سه بزرگسال را نشان می‌دهد که "به طور داوطلبانه در حال برقراری رابطه جنسی هستند."

وین رونی و مادربزرگ

وین رونی مردی با شرارت های فراوان است: او به همسرش خیانت می کند، عاشق نوشیدن است و از شرط بندی های ورزشی خارج از کنترل در حالت مستی لذت می برد. اما در سال 2004 او در حال بازدید از یک سالن تخصصی که خدمات صمیمی ارائه می کرد دستگیر شد - رونی حداقل ده بار به آنجا آمد و برای هر بازدید 45 پوند پرداخت کرد.

پیشرو به خدمات همان کشیش عشق متوسل شد - زنی 48 ساله که لباس شبان پوشیده بود.

رونی بعداً گفت: "من بسیار جوان و نابالغ بودم."

ظاهراً با افزایش سن اصلاً تغییر نکرده است.

کریستیانو رونالدو و نوع تجاوز جنسی

در تولد 26 سالگی او، شرکای یک هدیه اصلی به فرانک ریبری دادند - این روسپی زاهیا دهار بود که مدتی از خدمات او به ویژه توسط کریم بنزما استفاده می شد. ریبری عملاً عاشق کشیش عشق شد، به او در پاریس پرواز کرد و هزینه منشور زاهیا را به مونیخ پرداخت کرد.

همه چیز خوب می شد، اما مادموازل دهار در زمان صمیمیت با این فوتبالیست تنها 16 سال داشت. این پرونده چندین سال ادامه داشت و در سال 2014، وکلای فرانسوی سرانجام توانستند ثابت کنند که ریبری نمی تواند.

رایان همیشه نمونه ای برای رودری بوده است و خیانت برادرش ضربه سختی به او زد. و نه تنها برای او. پس از این اتفاق، تمام خانواده ولز به رایان پشت کردند و از آن زمان تاکنون هیچ ارتباطی با او نداشتند. دنی، پدر رایان گیگز، گفت: «من حتی اسمش را هم نمی‌گویم. من او را چه صدا کنم؟ فوتبالیست سابق""

نیمار: ضرب و شتم و متهم به تجاوز جنسی

در سال 2019، نایجل تریناد برزیلی مکاتبه با نیمار را در یکی از پیام رسان ها آغاز کرد. این بازیکن فوتبال او را به پاریس دعوت کرد و قول داد هزینه بلیط و اقامت را بپردازد. او به طور طبیعی پرواز کرد، اما بعداً نیمار را به تجاوز متهم کرد و گفت که در طول رابطه جنسی، مهاجم او را مورد ضرب و شتم قرار داده، تحقیر کرده و از پیشگیری از بارداری استفاده نکرده است. در طول شهادت، نجیلا درست در دادگاه "هوشش را از دست داد" - وکیل او را در آغوش خود برد.

اما چند روز بعد، ویدئوی دیگری اینترنت را منفجر کرد. این به وضوح نشان می دهد که چگونه گیلی نیمار را متهم می کند که او را در اتاق تنها گذاشته و شروع به کتک زدن او می کند. نیمار به طرز عجیبی از خود دفاع می کند، به وضوح شوکه شده به نظر می رسد و فریاد می زند: «نه! نیازی نیست! آن را انجام نده!"

گیلی مجبور شد شهادتش را تغییر دهد: ابتدا گفت که این کار مزاحم است، اما تلفن همراه با مدارک گم شد و سپس اعتراف کرد که رابطه جنسی با نیمار با رضایت طرفین بوده است، اما باز هم بد است.

بررسی