حقوق اسکیت بازان برتر: مردان، زنان، جفت، جوانان

در مصاحبه‌ها، اسکیت بازان در مورد درآمد خود پاسخ طفره‌آمیزی می‌دهند: برخی از بی پولی، حقوق کم و هزینه‌های بالای اسکیت بازی شکایت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌گویند که از شرکت در نمایش‌ها، خودروها را با کارمزد می‌خرند و آپارتمان را با جایزه از مسابقات اگرچه ممکن است با آخرین داده ها کار نکنیم، اما هنوز جالب است.

فوربس-2019

اکنون دو رقم به طور قابل اعتماد در اسکیت بازی روسیه شناخته شده است - 800 هزار دلار و 700 هزار دلار.

آلینا زاگیتووا از تابستان 0,8 تا تابستان 2018 2019 میلیون درآمد داشته است و اوگنیا مدودوا در همین مدت 100 هزار درآمد کمتر داشته است. این مبالغ شامل جوایز دریافتی در مسابقات مختلف است: 134 هزار برای زاگیتووا و 44 هزار برای مدودوا، بقیه از پرداخت های مختلف (نمایش ها، تبلیغات، حقوق، بورسیه ها، پاداش ها و غیره) به دست آمده است.

صندوق های جایزه

اسکیت بازان از گروه Eteri Tutberidze در فصل 254/000 مبلغ 2018 دلار جایزه دریافت کردند: آلینا زاگیتووا - 2019، الیزابت تورسینباوا - 134، الکساندرا تروسوا - 65، موریس کویتلاشویلی - 19، 13، کوستلاشویلی - 13، 10.

221 دلار در حساب زوج های ورزشی از گروه نینا موزر: اوگنیا تاراسوف / ولادیمیر موروزوف (000) و ناتالیا زابیاکو / الکساندر انبرت (133).

دوئت رقص الکساندر ژولین، ویکتوریا سینیتینا/نیکیتا کاتسالاپوف، 129 دلار و بخش های ایرینا ژوک و الکساندر سوینین، الکساندرا استپانوا/ایوان بوکین، 000،88 دلار کسب کردند.

شاگردان الکسی میشین سال موفقیت آمیز مالی را سپری کردند: سوفیا سامودوروا 47 دلار از صندوق جایزه دریافت کرد و الیزاوتا توکتامیشوا 000 دلار دریافت کرد.

میخائیل کولیادا و استانیسلاوا کنستانتینوا (مربی والنتین چبوتاروف) هر کدام 22 دلار و الکساندر سامارین بند Svetlana Sokolovskaya - 000 دلار درآمد داشتند.

همچنین در مسابقات قهرمانی تیمی جهان در آوریل 2019، تیم روسیه مقام سوم را به خود اختصاص داد و 160 هزار دلار دریافت کرد. این تیم شامل الیزاوتا توکتامیشوا، سوفیا سامودوروا، الکساندر سامارین، آندری لازوکین، ناتالیا زابیاکو/الکساندر انبرت و ویکتوریا سینیتینا/نیکیتا کاتسالاپوف بود. نحوه توزیع این پول بین ورزشکاران و مربیان مشخص نیست.

الکساندرا بویکووا/ دیمیتری کوزلوفسکی، دوئت تامارا مسکوینا، 28 دلار برای فصل به دست آورد و بر اساس این شاخص آنها از اولین زوج جوان در روسیه پایین تر بودند: درآمد آناستازیا میشینا و الکساندر گالیاموف، بخش های نیکلای و لیودمیلا ولیکوف، مبلغ 000 دلار بوده است. دومین جفت نوجوان ولیکوف، پولینا کوستیوکویچ/ دیمیتری یالین، در قیمت 30 دلار متوقف شد و شاگردان پاول اسلیوسارنکو و والنتینا تیوکوا، آپولیناریا پانفیلووا/ دیمیتری رایلوف، مجموعاً 000 هزار دلار شدند.

دوئت های رقص نوجوانان رقابت شایسته ای برای زوج های ورزشی بودند: 25 دلار - برای دانش آموزان دنیس ساموخین و مارینا بوروویکووا، زوج الیزاوتا خدایبردیوا / نیکیتا نظروف. 000 دلار - از بخش های الکساندر سوینین و ایرینا ژوک، زوج سوفیا شوچنکو / ایگور ارمنکو؛ 21 دلار - به حساب دوئت آرینا اوشاکووا / ماکسیم نکراسوف، آموزش دیده توسط الکسی گورشکوف و ماکسیم بولوتین.

انفرادی نوجوانان کمتر از سوپرجونیورها درآمد داشتند: 11 دلار از پیوتر گومنیک (مربیان ورونیکا دینکو، ولادیسلاو سزگانوف)، 500 دلار از رومن ساووسین (مربیان الکسی چتوروخین، آناستازیا کازاکووا)، 8 دلار از آرتور دانیلیتیان (مربیان، الینا مارنینا). به هر حال، دانیلیان در طول فصل بیشتر از اسکیت باز النا بویانوا، ماکسیم کوتون، که پس از یونیورسیاد 000 اعلام بازنشستگی کرد، درآمد بیشتری کسب کرد.

در میان دختران، علاوه بر دانش آموزان Eteri Tutberidze، بخش Svetlana Panova و Tatyana Moiseeva، Ksenia Sinitsyna، اولین جایزه خود را در سطح بین المللی - 5 دلار به دست آورد.

کافی نخواهد بود!

الیزاوتا توکتامیشوا که مسابقات قهرمانی روسیه را در دسامبر 2018 به دلیل ذات الریه از دست داد و به مسابقات قهرمانی اروپا یا مسابقات جهانی نرسید، در خارج از فصل درباره درآمد اسکیت بازها صحبت کرد. این پست با این جمله آغاز شد: "هر ورزشکاری می خواهد درآمد بیشتری کسب کند."

حقوق و دستمزد

اگر الیزابت از درآمد خود ناراضی است، پس در مورد آن دسته از اسکیت بازانی که هنوز به مسابقات اصلی راه نیافته اند، عنوانی ندارند و به نمایش دعوت نشده اند، چه می توانیم بگوییم؟ پس از کسب مدال های طلا در یونیورسیاد 2019، زوج رقص Betina Popova/Sergey Mozgov مصاحبه ای طنین انداز انجام دادند. به طور خاص، Betina چنین گفت: "به سادگی غیرممکن است که با حقوق خود زنده بمانیم. اگر 30 هزار بگیرم، ماه خوبی است.»

برای اسکیت بازانی که عضو تیم های نوجوانان و ملی روسیه هستند، پرداخت های مختلفی در نظر گرفته شده است که توسط باشگاه یا مدرسه ای که اسکیت باز نماینده آن است، مرکز آموزش ورزشی شهر یا منطقه ای که ورزشکار برای آن مسابقه می دهد و همچنین پرداخت می شود. وزارت ورزش فدراسیون روسیه و FFKKR. بسته به شایستگی ها و دستاوردها، حقوق یک اسکیت باز فعال می تواند به طور متوسط ​​از 30 تا 120،000 روبل باشد.

رگالیا

علاوه بر جوایز و حقوق، اسکیت بازان برای اجرای موفق در مسابقات در سطوح مختلف از بودجه فدرال و منطقه ای، حامیان مالی، فدراسیون ها و انجمن های ورزشی جوایز مختلفی دریافت می کنند.

بیشترین پاداش در روسیه پس از المپیک پرداخت می شود. پس از بازی های 2018 در پیونگ چانگ، بسته به مکان مورد نظر، خودروهایی از صندوق حمایت از المپیک روسیه BMW X6 - BMW X4 به قهرمانان و برندگان المپیک اهدا شد و وزارت ورزش روسیه جوایز ویژه ای را به ورزشکاران پرداخت کرد - 4. میلیون روبل برای "طلا"، 2,5 میلیون برای نقره و 1,7 میلیون برای برنز. علاوه بر این، ورزشکاران از مناطقی که نمایندگی می کردند جوایزی دریافت کردند. اندازه پاداش برای ورزشکاران نماینده مسکو و تاتارستان برابر با پرداخت های فدرال بود و سنت پترزبورگ حتی بیشتر به قهرمانان پرداخت - نه 4، بلکه 5 میلیون روبل.

میخائیل کولیادا، دارنده مدال نقره در مسابقات قهرمانی تیمی، مجموعا پنج میلیون روبل، زوج ورزشی تاراسووا/مروزوف - هر کدام 7,5 میلیون، دارنده دو مدال نقره، اوگنیا مدودوا - 10 میلیون، قهرمان المپیک در مسابقات انفرادی و دارنده مدال نقره در رقابت های تیمی، دریافت کردند. آلینا زاگیتووا در مجموع بیش از 20 میلیون روبل به دست آورد.

همچنین از سال 2011 به قهرمانان بازی های المپیک و پارالمپیک کمک هزینه ماهیانه از رئیس جمهور روسیه پرداخت می شود که از فوریه 2019 بالغ بر 52 روبل است.

پاداش ها نیز پس از مسابقات قهرمانی اروپا و جهان پرداخت می شود. اطلاعات فعلی فاش نشده است، اما، به عنوان مثال، پس از مسابقات قهرمانی اروپا و بازی های 2010، FFKKR تقریبا 31 میلیون روبل برای پاداش برای شش گروه مربی اختصاص داد:

7،993،193 روبل - ناتالیا لینچوک، اوکسانا دومینینا، ماکسیم شابالین؛

6 سکان – الکسی میشین، اوگنی پلشنکو، آندری لوتای، آرتور گچینسکی، الیزاوتا توکتامیشوا؛

6 روبل - تامارا مسکوینا، یوکو کاواگوچی، الکساندر اسمیرنوف؛

5،213،522 روبل - الکساندر سوینین، ایرینا ژوک، یانا خوخلوا، سرگئی نوویتسکی؛

4،012،636 روبل - اولگ واسیلیف، ماکسیم ترانکوف، ماریا موخورتووا؛

1،521،014 روبل - آلا پیاتوا، آلنا لئونوا.

کشورهای دیگر

اسکیت بازانی که نمی توانند به تیم ملی روسیه راه یابند، اغلب به جای پایان دادن به حرفه خود، مسیر دیگری را انتخاب می کنند - تغییر تابعیت ورزشی خود. و در اینجا، گاهی اوقات چشم اندازهای منحصر به فردی برای کسب درآمد باز می شود.

بنابراین، ولادیمیر لیتوینتسف و آناستازیا ریابوا در صورت کسب مدال طلای المپیک می توانند به جکپات برسند: جایزه از آذربایجان برای برندگان المپیک به مبلغ 510 دلار (000 میلیون روبل) برای جایزه دوم اعلام شده است. برنده 32,5، برای سوم - 255.

اما حتی نیم میلیون دلار هم بالاترین میله نیست؛ سنگاپور آماده است 741 برای طلا، 000 برای نقره و 371 برای برنز بپردازد.

همچنین جوایز بزرگی در انتظار ورزشکاران برنده از اندونزی (381 دلار)، تایلند (000 دلار)، قرقیزستان (314 دلار)، لتونی و ایتالیا (هر کدام 000)، بلاروس، مولداوی و ازبکستان (200)، مجارستان (000 دلار)، فرانسه (190) است. 000)، چین (150). لهستان آماده پرداخت 000 هزار تومان برای قهرمانی در المپیک به اکاترینا کوراکوا است. پیشنهادهای ساده تری نیز وجود دارد: 125 از ایالات متحده آمریکا، 000 مورد از اتریش، آلمان و کانادا، و صفر از سوئد، نروژ، کرواسی و بریتانیا.

اگر الیزابت تورسینباوا موفق شود در پکن 2022 قهرمان المپیک شود، از قزاقستان 250 دلار، برای مقام دوم - 000، برای سوم - 150 دریافت خواهد کرد. به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم المپیک را کسب کردند. موریس کویتلاشویلی نماینده گرجستان 000 هزار دلار و آناستازیا گالوستیان نماینده ارمنستان 75 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر همه چیز دود الماس است، اما اعداد و ارقام اعلام شده است، و تعداد اسکیت بازان روسی بیشتر و بیشتر در تیم های ملی مختلف وجود دارد و ممکن است کسی بسیار خوش شانس باشد.

فصل جدید

در چند هفته دیگر، نوجوانان نه تنها برای مدال، بلکه برای دریافت جوایز در مراحل جایزه بزرگ فصل 2019/2020 نیز مبارزه خواهند کرد. فقط سه مکان اول جایزه دریافت می کنند (2-1,5-1 هزار دلار برای تک نفره، 3-2,25-1,5 هزار دلار برای جفت) هر شش شرکت کننده در فینال جایزه بزرگ یک جایزه دریافت می کنند - از شش تا یک هزار دختر و پسران و از نه تا یک و نیم هزار نفر برای دوئت.

بزرگسالان برای پول کاملا متفاوت مبارزه می کنند. پنج مقام اول در مراحل از 18 تا 2 هزار دلار و شش مقام در فینال از 25 تا 3 هزار دلار هزینه دارند.

اندازه وجوه جوایز مسابقات قهرمانی اروپا، مسابقات قهرمانی چهار قاره و مسابقات قهرمانی جهان هنوز اعلام نشده است، اما ISU قطعا اسکیت بازان برتر، نوجوانان و بزرگسالان را بدون پاداش مناسب رها نخواهد کرد.

بررسی